Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nya VIVA-appen ute
-
Nya VIVA-appen ute
Publicerad av carl-r på 28 januari, 2014 vid 11:35Android och Iphone-versioner ute nu.
Förbättrad med grafer, lista och översikt med vindpilar.
De som håller i appen vet är medvetna om att den används av oss. Flera surfare har varit inblandade på olika sätt i utv. Väldigt bra resultat tycker jag.
dude svarade 10 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ahh sjukt jobbigt att mina favoriter försvann och att jag inte kan lägga till nya! Omstarter av både prg och iphone 5 hjälper minsann inte… När jag “klickar” på stjärnan för att lägga till ny favorit stänger viva ned.
Fler som har problem med detta? -
@mikeemikee 720658 wrote:
Ahh sjukt jobbigt att mina favoriter försvann och att jag inte kan lägga till nya! Omstarter av både prg och iphone 5 hjälper minsann inte… När jag “klickar” på stjärnan för att lägga till ny favorit stänger viva ned.
Fler som har problem med detta?Nej om man kör Android och Galaxy Nexus verkar allt fungera smärtfritt:-)
-
Den gamla finns till Windows Phones. Någon som vet om den nya kommer att dyka upp också till WP?
-
@mikeemikee 720658 wrote:
Fler som har problem med detta?Den buggen gäller iphone och rättades idag och uppdateringen har pushats till appstore. Dock kan det ta upp till 4 dagar innan apple är klara med tester och utrullning.
-
@Carl R 720661 wrote:
Den buggen gäller iphone och rättades idag och uppdateringen har pushats till appstore. Dock kan det ta upp till 4 dagar innan apple är klara med tester och utrullning.
Jag provade att avinstallera och gå in på appstore och ladda ned på nytt. Så nu funkar det fint igen 🙂
Logga in för att svara.