Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nyår Isla Margarita

• roland

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 19:02

det finns bra med affärer på margarita det e ju en tax free ö så många kommer över till ön bara för det. Mat finns det typ mc donalds subway bla allt detta hittar du inne i porlamar en 30min med taxi från el yaque glöm inte att pruta med taxi chaffisarna glöm inte marknaden med fejk kläder typ 20 kronor för ett par shorts

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 09:39

Varför skriver man att vattnet i El Yaque liknar ett avlopp?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 09:44

Det finns ställen med vågor runt ön men det är vad jag har hört inte värt att leta upp. Det finns också några vågsurfställen om det inte skulle blåsa någon dag. Det finns många väldigt bra uthyrningar till OK priser. Hela stranden är full med de nyaste prylarna. Det finns inga bra surfshoppar men ibland kan man köpa begagnat från uthyrningarna (farligt att köpa segel från uthyrningar på soliga ställen).

• feg

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 10:09

Det hörs ju på namnet att det måste vara äckligt vatten där. /feg

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 17:23

Jo ja köpte två segel där av mistral. Båda var väldigt billiga men det ena av dem var bara skit, jag fick laga det på en 7-8 ställen där nere, men det andra ett voodoo utan monofilm har hållt mycket bra..

Vattnet är inte alls som ur ett avlopp men lite längre ut växer det sjöväxter vilka får vattnet att se mörkt ut.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 19:14

Det finns mkt att hitta på. Vill du veta mer kan du maila mig så får du telenummer. Lättare att ta det telefon.
    Ser ut att åka ner 26 nov och åter hemma till 20 dec.
    Är ni där då?
    mvh Caroline cafyr@spray.se

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 13:02

Hinner inte ner tills nyårsafton men dyker upp med min fjälla 4 Jan. Bor på Windsurfing paradise 2v.

• coro

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 09:32

Vi er 3 fra Norge som lander 28 dec for 2 uker windsurf. Da sees vi sikkert. Vi bor på Windsurf Paradise htl. El Yaque Beach club htl ser ihvertfall bra ut på bilder: El Yaque Beach Hotel og VelaWindsurf – El Yaque

• adde

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 15:14

Hur flyger ni från Norge? Via Frankfurt?

/adde

• coro

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 15:39

cool.gif Charter fra Billund Danmark

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nyår Isla Margarita

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.