• danskeren

Medlem
    31 december, 2006 vid 08:40

@JohanW 356618 wrote:

fan va de började regna!! va ju inte lite vind där på slutete heller..

Kommer kl 10.00 til Habo….med mindre kite end i går :blush: ….det ser jo dejlig blæsende ud 🙂

• rusiak

Medlem
    31 december, 2006 vid 08:53

Nu kommer de…

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/varsler/varsler-2.htm

“Der er i formiddag en kort overgang risiko for vindstyrker op til storm i området omkring Bornholm. Hård vind til stormende kuling, måske storm med vindstød af orkanstyrke fra sydvest og vest”.

Morgondagen ser ju ut att hålla sig, blir helt klart en ball början på året 🙂

//alex

• bresky

Medlem
    31 december, 2006 vid 09:00

det ser ju faktiskt ut som det lugnar sig lite, lbws visar ju på runt 11m/s och rak väst. jag kan tänka mig att sticka ut och prova

• tomw

Medlem
    31 december, 2006 vid 09:14

jag sticker ditt nu. det ljusnar.
    0733 723159
    TW

• johanw

Medlem
    31 december, 2006 vid 11:11

fan att de ska blåsa himla mycket nu när de sol med

• patrikol

Medlem
    31 december, 2006 vid 14:22

Lite nyårsbilder?

• bresky

Medlem
    31 december, 2006 vid 15:04

dom bilder jag tog idag blev inte speciellt bra, dessutom är dom för stora för att ladda upp här.

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2007 vid 10:12

@bresky 356860 wrote:

dom bilder jag tog idag blev inte speciellt bra, dessutom är dom för stora för att ladda upp här.

He He ja det är alla bilder som alla tar!

Bara att bita i det sura äpplet och göra dom mindre det får vi alla göra tyvärr.

Men det är ju klart är dom inte så bra att du tycker att det är något att visa så finns det ju definitivt ingen anledning att lägga ner all den tiden på dom.

Tänk bara på att två halvbra bilder är tusen gånger bättre än inga bilder alls.

• tomw

Medlem
    2 januari, 2007 vid 09:10

Too busy kiting to take pics.

Heres Danskan getting his 7 ready, and a great view of the goose shit lagoon.

TW

• gogga

Medlem
    2 januari, 2007 vid 14:06

Jag och en polare tänkte nog dra till habo för lite frukost surf imorgon… Någon som är sugen?

• johanw

Medlem
    2 januari, 2007 vid 14:50

vi ska ditt imorgn med.. de va rikigt gött idag helt super, sol o gött!! tror vi e där vi 10-11 imrogn.. hörs hed

• tomw

Medlem
    2 januari, 2007 vid 19:17

oh Man,

7-11 enligt SMHI- perfekt på 11an…

The wife is gonna be pissed if i piss-off work and childcare and kite instead..

Flowers, champagne, CASH?

TW

• matthias

Medlem
    2 januari, 2007 vid 19:37

you better give her a car too, that’ll make her just about happy. Throw in a weekend to some fancy vineyard i france just to be sure.

• tomw

Medlem
    2 januari, 2007 vid 20:33

Shes already got a car.(a Mistubishi)

We´ve been to France 5-6 times.(cykel långfärd)

I asked nicely and said i´ll be back at 1500 to take care of the boy. She said “OK, have fun” – (i am constantly remained why i married her….)

Vi ses 1100!

TW

• fifi

Medlem
    3 januari, 2007 vid 03:10

jevla grann tös där på bilden med snyggehed

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.