Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nyårslöften
-
Mitt Nyårslöfte är att köpa en bräda och segel. Att inte somna inne på toaletten och vakna 10:15
God fortsättning! -
Ja, hrm….
En framåt ska väl inte vara omöjligt (men jävligt läskigt…). Och en vulcan. Sen beror det ju lite på om man får seglat ngt alls…. Med årets säsong i repris kan man ju lika gärna ge upp från början på ovan nämnda punkter… Men köpa 95 liters freestyle kanske… Jaja, får se va d blir…Hoppas kan man…
-
Mina mål för 2003
Forward loop
Våga prova pushloop och/eller backloop
Köpa freestylebräda
Bodydrag
Börja träna Vulcan
Inte skada mig -
Efter en baksmälla som kan jämföras med en maginfluensa under en och en halv dag, lovar jag mej att aldrig dricka något mer….
Eller nåt.
-
Mina mål för 2003!
Fixa gippen
En vanlig air, hög som låg (lätt för de flesta här antar jag men inte för mig)/Anders
-
hmmmmm…
Näe, men forwarden kommer
Ha d grymt gott, fan va skönt o va nykter…… phöööö….
-
Hallå!
Inte för att jag vill klaga men ibland blir d för mycket. Vissa skriver jäkligt mycket skit här, själv är jag dum som skriver bara för att klaga men strunt samma.
Ta t.ex anders_hoffmann, vi resgistrerade oss samtidigt, slutet av september, 27 tror jag. det betyder att d var 3 månader sen. jag har 39 inlägg och han 483!!!
ta det delat på ca 90 dagar
. D blir ca 5 inlägg om dagen, lite mer, och då räknas inte svaren på inläggen!!! Säg att d blir 2 h om dan, 180h är två arbetsveckor.
Ta det inte personligt anders men d e nästan patetiskt, har du ens en isbräda Anders, du kunde ha byggt en brabräda på 1/100 av tiden du lagt ner på konfen.
Själv byggde jag en på 3 timmar, funkar sådär, man behäver kvinslipade medar och jag har långfärdskridskor på. Det funkar perfekt när det är 2 cm snö på isen. bygg dig en bräda anders.
Tack för mig, ska ut o surfa imorn på erstan, nån som kommer?
/Abbe -
Vad har det me nyårslöften o göra???
Vad menar du med svaren på inläggen?
Detta är ett inlägg, som jag har skrivit i en tråd. Om jag skriver en ny tråd eller bara ett inlägg så räknas ju det till min totala summa av inlägg skrivna här på konfen.
”Har du ens en isbräda anders”
Är det ett slags krav eller?
Nej jag har ingen isbräda, för jag tycker det verkar livsfarligt att få ett kastfall på den hårdare versionen av vatten./anders
-
….och där landade 5 feta, välförtjänta guldstjärnor hos mr. Waterboy!!!
Logga in för att svara.