Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybliven stockholmare

• crash

Medlem
    20 januari, 2005 vid 13:38

Tja

Dåligt med surfbarer…men du kan alltid prova på Bagoz (08-6536990) på kungsholmen. Annat register men trevligt och billigt så har du Lionbar på Sveavägen ( riktigt söta servitriser)
    Andra bra barer:
    – Lemonbar och Local (kungsholmen)
    – Storstad o Lydmar ( kan vara lite stelt)
    – Södershjärta, Södra baren, Mosebacke (Söder)

lycka till!! cool.gif

• hellgren

Medlem
    21 januari, 2005 vid 09:15

Ok.. Då får jasg väll komma med en liten följd fråga, är det nån som ska ut ikväll? Och då, vart?

/Hellgren

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2005 vid 11:46

Blue Moon Bar på kungsgatan måste vara ett av de bättre ställena i stan. Riktig kö (ingen klunga) wink.gif hälften tjejer som inte är så dryga som 500 meter längre ner. En bonus är att det är väldigt få Goosejackor där dessutom. Men dyrt är det. 100 i inträde å 50 för ölen.. men det kan det va värt smile.gif .. två dansgolv. Man kans säga attt stället är lite som Golden men med en snittålder runt 27-29 istället för 35

• nordgren

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:25

Nej men så farligt är det väll inte på Golden? När jag varit där har de flesta tjejerna varit ca 25-30 smile.gif

• jonasp

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:34

kgb gäller. bättre musik och en bra blandning av folk. ganska avslappnat och den som pallar med den sura smaken kan ju få en flaska rysk champagne(sputnik!!) för 200:-…

• rasmus_w

Medlem
    22 januari, 2005 vid 11:32

KGB ligger på gångavstånd från mig. Där har många onsdagkvällar tillbringats, dock i sällskap av IT-nördar (Hokan som driver stället är f.d. IT-bubbla och bjöd in gamla it-polare för att få dit folk i början), inte surfare.

• bicless

Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:01

Välkommen hit… Stockholms uteliv är ju rätt uppdelat på vad man har för smak, musikstil mm. Fins nog nått för de flesta… HAru nån speciell nisch?

• donpedro

Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:38

Kan varmt rekomendera mosebacke kommande vecka, från torsdag tillocjmed söndag kommer dom köra reggae week där. Det är rub a dub som i vanlig ordning anordnar och det brukar vara riktigt bra. Så om du gillar reggae kan du boka hela helgen på mosebacke.

Vi ses där!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:41

Bluemoon bar är ett riktgt förorts ställe, men det skall vara lätt raggat.

• styret

Medlem
    23 januari, 2005 vid 18:25

senast jag var i stöckhölm för att gå ut så hamnade jag på en grekisk taverna med lajvband ute i sundbyberg… det är inte att rekomendera.

jag och polarn var dom enda gästerna men det tog lik förbannat cirka 30 minuter att få en öl, men gratis spanish corn!
    men det är rätt skoj såhär i efterhand, var rätt kul då med när jag tänker efter.

• hellgren

Medlem
    23 januari, 2005 vid 23:24

Svar till:

Välkommen hit… Stockholms uteliv är ju rätt uppdelat på vad man har för smak, musikstil mm. Fins nog nått för de flesta… HAru nån speciell nisch?

[/ QUOTE ]

Tja!

Man tackar man tackar!

Jo musiksmak så är det väll rock/hårdrock som gäller. Men ändå så gillar jag att ha ett dansgolv, kanske inte alltid dansar men det händer ändå rätt ofta att man vill svänga sina lurviga lite och göra bort sig!

Va på nått ställe som hette metropolis i fredags, det funkade absolut. Musiken va väll sisådär, men det vägdes upp av ett helt hav med små söta indie poppande tjejer. smile.gif

/Hellgren

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybliven stockholmare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.