Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nybörjar råd alt FAQ 1 & 2
@mtsa60 509899 wrote:
Tack för alla tips. Jag flyttar fram masten och testar på nytt. Kanske det värdefullaste tipset ändå är att inte fega utan fortsätta dra även om det känns som om riggen vill gå till väders utan mig. Hängsele får bli nästa investering.
11 m/s medelvind i morgon enl SMHI och friska vindar hela veckan. Jag vänta nog några dagar innan jag testar igen.
Har du en annan och större fena, så skall du absolut testa detta också. 25 Cm är lite på en sådan stor bräda när det börjar blåsa lite.
Men träning på vattnet är bästa tipset :tongue:
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nybörjar råd alt FAQ 1 & 2
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.