Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjar-utrustning

• kimengqvist

Medlem
    29 oktober, 2013 vid 10:36

Tack boys, vad skulle man gjort utan detta forum…..troligen köpt sunk-grejer till feta överpriset..
    Nej efter mycket övervägande och tänkande så blir det nog nya grejer från butik så jag kan få bra grejer direkt som håller och man kan utvecklas på. Vad jag förstått så är det Surfspot i Kungens Kurva och/eller Skidsport i Bromma som gäller? Man vill ju kunna åka och se sakerna och snacka lite!
    Men det lutar väl åt en freeridebräda 140-160liter, mellan 70-80cm bredd utan centerbord, stor fena bak, mast,bom och segel får dem bestämma känns det som! Om man lägger ner 10-11 000kr så måste man väl få ett hyfsat bra kitt

• herr-pelegrin

Medlem
    29 oktober, 2013 vid 11:06

Din research har nått fram till en bra konklusion! Surfspot har alltid bra service med nöjda kunder. Lycka Till!

• tsss

Medlem
    29 oktober, 2013 vid 22:05

Eftersom du bara väger 70 pannor så ska du nog inte titta på brädor uppåt 160 liter. Snarare i spannet 120-140. Gå med i TWC, Mattias som driver Surfspot är medlem så TWC-folket har 10 procent extra tror jag det är. Kolla på hemsidan.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjar-utrustning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.