-
nybörjare
har tänkt att vara med och testa tävla nästa säsong har ett 9.4 och en mistral RTX detta klarar jag mig ganska bra på va? (inte ute efter plaseringar om man säger så)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › nybörjare
Taggad: racing
har tänkt att vara med och testa tävla nästa säsong har ett 9.4 och en mistral RTX detta klarar jag mig ganska bra på va? (inte ute efter plaseringar om man säger så)
Funkar bra. Du kommer ha problem att plana i de extrema lättvindsracen kring 4-5 m/s (fast det har jag också) och du kommer tycka seglet känns stort i 12 m/s +. För övrigt är det ett ganska bra segelval. Avser du vara med i Mellansvenska eller Swedish Windsurfing Tour eller annan cup?
/Per
ett par kompisar har tänkt att i tävla sverige cupen, tror jag det är, skall hänga på de tävlingarna jag hinner men sen efter sommaren blir det nog tight då jag rycker in,,,så det blir väl bara för att testa och lära,,,
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › nybörjare
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.