Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare behöver hjälp med kite

• Nybörjare behöver hjälp med kite

Publicerad av cooffee på 9 juni, 2014 vid 17:36

Hej. Jag har precis köpt ny kiteutrustning och skulle behöva hjälp att komma igång. Jag har gått 2 kiteutbildningar men det var längesen så har glömt hur man sätter ihop kiten. I vattnet tror jag inte det är några problem 🙂 Är det någon vänlig själ som brukar kitea på råå som kan hjälpa mig att komma igång så hade jag varit jätte tacksam. /Christofer

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

cooffee svarade 10 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare behöver hjälp med kite

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.