Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare Gbg

• dykserv

Medlem
    5 juni, 2011 vid 14:20

Tjena-
    Draget är helt ok för nybörjare tycker jag! (gick själv kurs där för ett år sen, men har inte hunnit köra så mkt, pga heltidsjobb i kombination med heltidsstudier m närvarokrav, så kajtingen har fått lida.. Har fått köra lite snö- o is-kiting nu under vintern när det gått..)
    Är sugen på att ev hänga på runt lunch (måste sova 3-4 timmar efter mitt nattjobb först..)
    Undrar om det räcker med en Ozone Light 14M, el om det är läge för att testa min nya North Rhino 16M? (väger ca 95kg)
    Har även en brutal lättvindskite (enda i Sverige kanske..? Jämförs i en del test med Flysutfer Speed i samma storlek, så om man är lite bättre på att kajta än vad jag är så kan man nog köra från 3m/s på lättvindsbräda… Den heter Wind-X MonsoonZ 17M)
    Kanske någon som har nåt bra tips på vilken kite som låter vettigast för Draget imorrn?
    (tänkte kanske prova med min nya Cabrinha Rival, 135*42, som inte varit i vattnet än, då jag (dumt nog, kanske..) just sålt av min gigantiska CrazyFly…
    Messa gärna en timme innan du/ni drar från Gbg..
    (o736-641o18)
    Ha de gott!
    Daniel

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare Gbg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.