Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Nybörjare i Halmstad…

• Nybörjare i Halmstad…

Publicerad av dks68 på 2 oktober, 2012 vid 15:50

Hej Alla,

Jag är nybörjare inom kitesurfing och undrar om det finns andra nybörjare i närheten som också är sugna på att komma ut och ha roligt, och som jag kanske saknar lite sällskap inom sporten?

Jag bor i Halmstad, har bil och jobbar i helgerna, så att jag har möjlighet att sticka ut på alla vardagar.
    Om några av er “proffs” vill ha en gröngöling med ibland hade det ju också
    varit kanon ;o)

Då det är 1 1/2 år sen jag tog kurs i Thailand ska jag ut och ha några timmars lektioner i denna vecka för säkerhetens skuld.

Ser fram emot att komma igång och hoppas andra är i samma situation som jag

Vh

Dan

tr.dks@telia.com – +4553500706 (Jag är dansk, men pratar svenska)

dks68 svarade 12 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • lima-ko

Medlem
    8 oktober, 2012 vid 20:51

Tjenare Dan,

Vi är ett gott gäng som kör i Halmstad så fort det blåser, de flesta har någon koppling till KiteKalle, många har kört ett tag men det finns även många som håller på att lära sig (bland annat min tjej).

Kalles sida ligger en livefeed från Surfses.com som vi använder för att organisera oss, skaffa dig en användare där så kan du följa den från din smartphone.

Efter kursen håller vi ett öga på dig om vi är på samma spot.

• dks68

Medlem
    17 oktober, 2012 vid 09:36

Hej Andreas,
    Tack för svar – jag har faktisk varit ute nu två gånger med Kitekalle och tar nog en gång till innan ni ser mig där ute – ser fram emot det!
    Jag har skaffat en användare på surfses och kommer ut så snart vinden är rätt för en nybörjare med en 11 m2 kite :laugh:
    Mvh
    Dan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Nybörjare i Halmstad…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.