Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Nybörjare i södra skåne?

• Nybörjare i södra skåne?

Publicerad av erili på 7 juli, 2011 vid 20:10

Finns det fler nybörjare i södra delarna av skåne som är sugna på att köra ihop? Gött o vara några stycker som är på samma nivå!

Hör av er om ni är sugna!

inka10 svarade 13 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • mannfalk

Medlem
    10 juli, 2011 vid 07:33

Jag är absolut sugen, var i södra Skåne befinner du dig?

• erili

Medlem
    11 juli, 2011 vid 18:34

Malmö! Du?

• mannfalk

Medlem
    12 juli, 2011 vid 20:39

Ljunghusen (Vellinge Kommun), så det blir perfekt. när tänkte du åka nästa gång ?

• erili

Medlem
    13 juli, 2011 vid 12:36

kanske imorgon!

Jag skickar ett mail till dig!

• sofia77

Medlem
    25 juli, 2011 vid 19:21

Hej!

Jag letar också efter någon att köra ihop med, eftersom jag är ny. Tänkte försöka komma ut till helgen i Lomma.

• r0ger

Medlem
    10 augusti, 2011 vid 09:59

hej
    Är absolut med hade varigt skit skoj….. Ska nog ut och pröva lyckan i Skateholm om en stund

• freddiesson

Medlem
    16 augusti, 2011 vid 09:30

Hej!

Någon mer än jag som är på ”komma-upp-på-brädan”-nivå och vill ha någon att åka med? Ok, ”åka” är väl att gå händelserna lite i förväg..

Jag utgår från Ystad men har inget emot att köra en bit bara det blåser fint.

• inka10

Medlem
    17 augusti, 2011 vid 21:04

Hej. Har just startat med kite och det skulle vara kul att hitta lite andra nybörjare att åka ut och köra med. Någon som tänkt åka ut i helgen?

• freddiesson

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 16:30

Hej! Jag hade tänkt prova HaboLjung imorgon och på Lördag. 🙂

• inka10

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 17:35

Ser ju ut som om det kommer blåsa lite imorgon så Habo Ljung låter bra. När hade du tänkt åka dit??

• freddiesson

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 17:49

Jag kommer nog vara på plats mellan 11-12. Jag hade tänkt vänta in de västliga vindarna som, enligt FRV, kommer in vid 12-13.

När hade du själv tänkt dig?

• inka10

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 18:57

Ja. Västliga vindar är väl vad man skall ha vid Habo Ljung. Jag jobbar fram till klockan 12.00 så tänkte väl åka ner någon gång efter det. Runt 13.00 och därefter skulle funka fint…

• freddiesson

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 19:08

Låter ju bra! Skickade mitt nummer. 10-14 m/s är kanske lite väl bra för oss nybörjare. Jag kommer iaf åka dit och troligtvis med min 7m2. Kommer dock inte ge mig ut om jag känner att jag inte klarar kontrollera grejerna.

• inka10

Medlem
    18 augusti, 2011 vid 20:09

Haha. Ja… över 10 skall man nog inte ge sig ut i men det är ju kul att vara där ändå. Själv har jag bara en 12 m2 för tilfället så vi får väl se hur det går.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Nybörjare i södra skåne?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.