Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare?? >>kontaktannons<< :)

• Nybörjare?? >>kontaktannons<< :)

Publicerad av perperper på 16 juli, 2006 vid 09:05

Hello!
    Har precis gått kitekurs å vill nu fortsätta.
    Därför undrar jag om det finns nån annan som håller på å lära sej å vill göra det tillsammans nånstanns i Skåne, typ Habo Ljung… känns som att det blir roligare om man är två stycken som ligger i vattnet å plaskar…. samt att det kan va skönt å ha lite hjälp med att rigga kiten å få upp den i luften osv….

Jag är 22 år, kom typ 4-5 meter med brädan innan jag ramlade/skönk…
    japps, det va allt….

svara här i forumet….

larzonov svarade 18 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • krillan82

Medlem
    16 juli, 2006 vid 09:29

tjennare… Jag är i precis samma sitts som du. är i malmö ett par dagar till innan jag drar till Beddingestrand. Kan ju höra av dig. Jag är sugen redan i dag. Ha det super

• zoolander

Medlem
    16 juli, 2006 vid 11:28

haha.. fy fan va gaj!!! lunarstorm ju!!!

• larzonov

Medlem
    16 juli, 2006 vid 19:20

Tjenna!
    Är nog lite för gammal för lunarstorm men kanske inte för att lära mig kita… Jag och syster gick kurs för nån månad sedan och har fixat grejer nu… Har väl inte riktigt hunnit testa o komma upp på brädan än men är grymmt sugen! Jobbar o bor i Lund så det är lätt att ta sig till Habo på kvällen om det blåser… Syster bor o jobbar i Malmö och vi är inte alltid lediga samtidigt så det hade vart grymmt o haft nån annan som kunde hjälpa till o hissa upp kite o.s.v… Så slipper man störa dom andra riktiga kitarna 🙂

Sen gillar jag mysiga hemmakvällar och långa promenader oxå…

Men förmodligen gör jag ett försök i Habo imorn em..

/Andreas 0702-956030

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare?? >>kontaktannons<< :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.