-
"Nybörjare" till Biarritz! Behöver tips och sånt!
Tjena!!
Jag ska till Biarritz den 22 juni (Ryanair FTW 🙂 och stanna 3-4 dagar. Jag är den enda i mitt sällskap som vill dit enbart för att surfa. Jag kommer förmodligen bli lämnad ensam på beachen och jag är osäker på vad som är bäst. Antar att jag måste hyra bräda för det första, sen finns det ju surfskolor och sån skit men vet inte riktigt om det är värt det för de få dagar som jag stannar…
Jag har kört skimboard innan så jag kanske inte är total nybörjare även om det skiljer ganska mycket…
Tänkte kolla om det är någon annan som ska ner de här datumen? Vore skitgött att hänga med några som kan surfa sen innan för tips och sånt! Om ni känner till nån som ska dit eller nått annat forum eller liknande där man kan ta kontakt med surfare som ska dit eller bor där så är det bara att säga till ! 🙂
Annars om nån har tips i allmänhet på var man kan hyra bräda, vilka ställen som är bäst, var man kan käka 😛 osv. Vad jag kan göra för att få ut så mycket som möjligt av resan!
Tack på förhand ! 🙂
EDIT: Tänkte också kolla om ni rekommenderar att jag ska köpa eller hyra bräda och isåfall vilken sort. Skulle själv säga funboard eller fish, men det är bara en gissning efter lite observationer 😛
Logga in för att svara.