Senaste nytt Forums nybörjarfilmer?

• nybörjarfilmer?

Publicerad av sunken på 24 september, 2003 vid 21:40

gudda
    För oss hopplöst plaskande nybörjare som evigt trakasserar våra planande, fotstroppande hängselevänner med våra frågor verkar det finnas lite tröst.
    För att sluta irritera mina ännu nära vänner önskar jag söka kunskap på annat håll och jag HAR redan läst Petters skola. (och många kloka inlägg här)

Finns det någon video eller bok eller artikel som någon här har fått lite hjälp av så vore jag tacksam för tips. Naturligtvis vet jag att teori och praktik inte spelar i samma division.. tro mig, det har jag märkt. Men det är ändå kul att förkovra sig och få små tips som man kan tänka på när man ligger där och plaskar.

svar till.

/blöt kväll i neopren

brutus svarade 21 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums nybörjarfilmer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.