Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjarkompis i Stockholm??

• Nybörjarkompis i Stockholm??

Publicerad av hortonom på 27 september, 2008 vid 08:23

Ny i sporten och boende i Stockholm (västra). Vore kul med en surfpolare

Har planer på att dra ut i morgon….

/Emelie

hortonom svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • marrestar10

Medlem
    27 september, 2008 vid 09:19

Samma här 😀 Tänkte dra ut både idag och imorrn! Bor dock i Tyresö… men kom gärna ned till Erstaviken (Tyresö windsurfing club) eller så tänkte jag kanske dra till Dalarö imorrn!

• tsss

Medlem
    27 september, 2008 vid 19:36

@marrestar10 503015 wrote:

Samma här 😀 Tänkte dra ut både idag och imorrn! Bor dock i Tyresö… men kom gärna ned till Erstaviken (Tyresö windsurfing club) eller så tänkte jag kanske dra till Dalarö imorrn!

Dalarö är inte att rekommendera på NV…
    Hellre då TWC o Erstaviken.

• argulander

Medlem
    27 september, 2008 vid 19:52

Eller Ravinvägen vid Saltsjöbaden Solsidan. Blir det VNV så lär det nog troligen läa vid surfklubben Tyresö. En annan möjlighet är Lövstabadet i Hässelby tex.

Klas

• staffomania

Medlem
    27 september, 2008 vid 20:50

Jag hade tänkt att försöka köra lite på vipern någonstans i morgon. Vette fan var bara. Kanske ska dra förbi twc då jag betalat in medlemsskap men inte ens varit där någon gång. Samma sak gäller Södertälje vindsurfingklubb.

• hortonom

Medlem
    28 september, 2008 vid 08:26

Testade Dalarö igår, blir tyvärr ingen surf idag med. Tillhör kategorin nybörjare som är mer i vattnet än på, finns inga krafter kvar till idag….
    Bara att hoppas på vind snart igen.

Emelie

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjarkompis i Stockholm??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.