Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarsurfare till Costa Rica

• luuddee

Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:57

du har klart för dej att dom inte har ngn söagerbar där va+?

• fredde

Medlem
    20 juli, 2005 vid 17:06

NEJ………… H*l*e*e! Får väl ladda upp rikligt med schlager och karaoke låtar på laptopn…
    Ludde din J*v*l! Nu e det ju ingen som vill umgår med mig på andra sidan atlanten, när du röjer min musiksmak. Inte för att jag trodde det ändå…. Men dock!
    Du en sak till, tycker vi kan hålla vårt oseriösa till kitekonfen och inte förpesta andra delar av steffo…

• luuddee

Medlem
    20 juli, 2005 vid 18:07

haha.. nä du får väll slå upp ett eget slagerbaraen i ditt rum där elelr nått

• fredde

Medlem
    25 september, 2005 vid 08:51

Någon som vet om dom ska dra ner till CR till vinter börjar dra ihop sig nu. Två månader till. Ska skaffa biljett nu i veckan. Ser ut som vi e tre stycken som köper oss en bil eller buss och puttrar runt. Ev ner åt panama.

• silver

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 05:48

Tjena! Vi är ett gäng som kommer vara i Santa Teresa från 12 november fram tills nyår. några av oss åker hem,andra stannar ett halvår. Vi ses kanske där! Ha det gött! grin.gif
    Kortet e på en av oss förra året i Santa Teresa en rätt bra dag…..

• fenan

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 18:03

jag har också funderat på att dra ner till costa rica från jan – mars ungefär har hört att det ska gå att åka frysbåt till columbia så jag har tänkt att eventuellt ta mig ner på det sättet… ska ta 5dagar och lär vara riktigt skönt om vädret är sweet. dock finns nog risk för en sjuk magsjuka om det börjar gunga lite

• xerob

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 19:35

frysbåt till columbia? låter “jättekul”

• xerob

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 19:42

Jag och flickvännen är intresserade av att åka till CR, från början på januari. Nån som vet om man kan köpa flyg med obestämd hemresedatum dit? Det är San Jose man flyger till och surfar i St Teresa om jag fattat rätt?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 09:58

Jag tycker det låter riktigt trevligt, men det beror på om man är rädd för vatten eller inte. Att det just är en frysbåt spelar väl ingen som helst roll, råkar bara vara så att de går många sådana från Svedala till Colombia. I övrigt verkar Colombia vara ett riktigt nice land, dessutom kan man ta sig via Panama till CR och det blir ju ett litet äventyr i sig. Inte så kul om man tänkt sig en lung kärlekssemester med tjejen kanske. Själv tycker jag att lite äventyr för det mesta förgyller tillvaron

• silver

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 11:31

Hej!
    Ja man anländer i San Jose´sen kan man ta sig till santa teresa/mal Pais, Jaco, Tamarindo mm mm. Det finns ett antal bra ställen i CR att surfa på. Till santa teresa tar du dig med antingen Buss/båt/buss(billigast) eller flyg/buss eller hyrbil/taxi hela vägen dit. Färjan måste du dock ta i vilket fall om du inte flyger,eller tar en omväg runt.

• wippika

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 11:26

Hur svårt är det med vågsurfing igentligen? Har vindsurfat och kite surfat lite gran innan. Funderar på ett par veckor i Costa rica för att sedan åka till brasilien?

Kostnader för bräd hyra, surf lektioner m.m.

• fenan

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 12:30

inte e det lätt iaf… började i våras i la france och kom upp typ 1gång på en dag, vågorna kanske inte va optimala men men.. efter ett par veckor borde man behärska det någorlunda, själv hoppas jag att det blir några månader

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:29

Hej!
    Jag ska ner till CR i januari. Har varit där 1 gång tidigare (förra januari) Jag tycker St theresa och mal pais är mycket bra dock så är det kraftiga vågor och rätt stora. Så om man är nybörjare kommer man att få slita!! Men det e ett mycket soft ställe emn det e det i hela CR. Det klart bästa stället i CR tycker jag är Nosara. Härliga vågor varje dag! Lite mer surfshops också om man ska hyra bräda!
    Om det är någon som kommer till Nosara i Januari så kom in på Blew Dogs Surf Club och leta upp mig kommer bo där. I Nosara finns det massor av hus att hyra från 450$ och uppot. Mvh Camilo

• fredde

Medlem
    4 december, 2005 vid 20:08

450$ i veckan? månaden?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 21:05

Svar till:

450$ i veckan? månaden?

[/ QUOTE ]

I månaden. kolla denna länk. finns lite olika där
    Nosara

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarsurfare till Costa Rica

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.