Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarsurfare till Costa Rica

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 21:10

här är en surf bild från nosara.
    [img]http://www.blewdogs.com/morephotos/tomore27.JPG[/img]

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 21:12

En till…
    [img]http://www.blewdogs.com/morephotos/tomore21.JPG[/img]

• fredde

Medlem
    4 december, 2005 vid 22:16

Ska du hyra hus där? vi drar den 15dec har inga planer om vart vi ska ta vägen men är öppna för förslag om du vill dela hus… maila peterssonfredrik@hotmail.com

var ligger det förhållande till mal pais och st teresa

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2005 vid 05:19

Det ligger 1 dags färd med bil på riktight härliga djungelvägar norr upp.. Då jag bara ska stanna i 3 veckor hur jag en cabina. Men det e alltid ball att surfa med flera personer. Det kryllar ju inte av svenskar där borta.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2005 vid 10:42

Noosara ar ratt soft faksitks om Camillo sa. Har sjalv bot pa Blew dogs och de ar riktigt nice och kan vara billigt omman ar ett gang som bor i Bungalow. De har dorm oxa om man ar ensam. Vagorna dar ar dock ratt sloa, ofta cleant och fint men ingen riktig power. Perfekt for nyborjare och paradis for longboards. Jag onskade att jag hade en fish nar jag var dar.
    Diggar St teresa battre, vagorna har lite tryck i sig dar aven nar de ar litet. Men bade Noosara och St Tersa ar consistent.

/Lars

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarsurfare till Costa Rica

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.