Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Nybörjartjej i Skåne

• solomin

Medlem
    4 augusti, 2011 vid 09:52
  • ernhake

Medlem
    4 augusti, 2011 vid 15:30

Jag var inne på stadium men de bara fnissade åt mig när jag undrade om de hade en drake 😀
    Finns de i de lite större butikerna? Eller har någon en idé om någon annan butik som kan tänkas ha drakar?

• regfellow

Medlem
    4 augusti, 2011 vid 19:17

Välsorterad leksaksbutik har!

• pathfinder

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 12:23

Jag var i samma situation som dig. Hade funderat länge på det att prova kite eftersom det såg så otroligt heftigt ut. Det var absolut inte vatten som lockade och jag har mycket respekt för det elementet. Det var kraften och kontrollen över att styra kiten som lockade. Jag hade aldrig provat en träningskite förut innan jag tog kursen. Efter en tvådagarskurs kom jag upp på bädan. Efter det tog det en sesong att lära sig åka med hyfsad kontroll. Jag har aldrig tittat tillbaks, bara framåt til nästa vinddag. 🙂

Jag säger bara: JUST DO IT GIRL!

• ernhake

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 20:40

Tack för peppen!

Har införskaffat min en tränings drake som jag tänkte inviga i veckan och sen hoppas jag att min kropp skall vara återställd så att jag hinner gå en första kurs nu under sensommaren. Någon som vet hur långt in på sensommaren/hösten som de olika ställena kommer att köra kurser?

• viktor77

Gäst
    10 augusti, 2011 vid 06:29

Har för mig att jag gick min kurs i september och det var fler som gick kurs efter mig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Nybörjartjej i Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.