Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarvågsurfing nu i påsk…var?

• Nybörjarvågsurfing nu i påsk…var?

Publicerad av mtomas på 5 april, 2006 vid 15:56

Är sugen på en veckoresa över påsk. Vill testa lite vågsurfing. Är det någon som har något bra tips? Vore schysst!

/Tomas

kra svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fredde

Medlem
    5 april, 2006 vid 17:03

Kanarieöarna eller Portugal om du inte vill resa så långt.

• surferic

Medlem
    5 april, 2006 vid 19:26

Inte billigt att åka nu, vi blir nog ett litet gäng från G-bay som försöker komma iväg efter påsk när priserna åter dumpas. För nån vecka sen kunde man t.ex. åka till Brasilien eller Dominikanska för 1995kr och Lanza för 995kr.

Famara på Lanza har både bra nybörjarsurf och fina points.

Morro Negro i december:

• mtomas

Medlem
    6 april, 2006 vid 11:56

Ok, tack för tipsen! Känner ni till några bolag som flyger dit. Verkar fullbokat hem där jag kollat…men det är väl kanske bra 🙂

• lenakoala

Medlem
    14 april, 2006 vid 20:33

Hej Tomas
    Sag kanske ditt inlägg försent, men om du vill lära dig surfa kan du alltid komma ner till vart surfhus i Hossegor, franska atlantkusten:-D Vi öppnar den 21:a april, da kommer första gästerna och da finns det dessutom otroligt billiga flyg hit med Ryan Air! Vart hus ligger 50meter fran stranden i Hossegor, kolla gärna in var hemsida http://www.koala-surf.com
    Surf´s up;-)
    /Lena

• kra

Medlem
    18 april, 2006 vid 09:59

Tja Vi kor kurser helgerna under varen och alla dagar i veckan hela sommaren. Jag ar tyvar pa irland och surfar hela vecka men fran och med nasta helg ar det bara att hora av sig till http://www.Surfskolan.nu sa bokar jag in dig mejla mig om du vill info@surfskolan.nu.
    Arild

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Nybörjarvågsurfing nu i påsk…var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.