-
Nybörjarvänligt?
Jag har några polare som vill åka iväg och lära sig vindsurfa.
Någon som vet något bra ställe, kanske kring medelhavet, som kan vara bra?/B
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Nybörjarvänligt?
Jag har några polare som vill åka iväg och lära sig vindsurfa.
Någon som vet något bra ställe, kanske kring medelhavet, som kan vara bra?
/B
Hej,
Fuerteventura. Sotavento center 2. ligger söder om det stora centret och ska vara helt skyddat från vågor. Tyskarna har säkert kurser.
Fuerte Ventura/Corralejo funkar fint oxå. Vågorna kommer sällan in i hamnen, som man seglar i. Bogar på ca 1 km, sen blir det vågor eller hard chop. Norra delen av ön ca 3 km från Flag Beach.
ha d gott
Härligt! Det ska jag berätta för dem. Hur är det med de andra Kanarieholmarna?
/B
Vet ni vad det kostar att hyra prylar en vecka på Fuerte Ventura? Är det bättra att ta med sig sina egna grejer?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Nybörjarvänligt?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.