Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NYKVARN / SÖDERÄLJE

• kull

Medlem
    2 juni, 2004 vid 13:30

vart brukar du kita jag ska bo i trosa över hela sommaren det är ju halvnära

• mickemoose

Medlem
    2 juni, 2004 vid 15:12

fan va coolt. kom till farstanäs. ligger rätt nära. men de passar bäst för windsurfing. kitar gör jag mest åp vintern eftersom de inte finns nå bra spots här! vet du om de finns nåt i trosa? laugh.gif😀

• kull

Medlem
    3 juni, 2004 vid 00:46

hmmm farstanäs måste se vart det ligger…ja vindsurfar inte dock….ja ska reka spots i sommar får väll återkomma om ja hittar nått bra:)

• mickemoose

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:15

hej, okej du kitesurfar bara, hmmm torö är väl bäst för dig! ligger ganska nära..det är nog det bästa du kan hitta. ligger vid nynäshamn tror jag. jag har en foilkite, så kan inte köra på vatten. har ingen bräda, så jag kan ändå inte köra på vatten…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NYKVARN / SÖDERÄLJE

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.