Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt boende – hänga utrustning efter väggen?

• Nytt boende – hänga utrustning efter väggen?

Publicerad av gustav1980 på 26 juni, 2014 vid 12:16

Flyttar till nytt boende inom kort och precis i anslutning till parkeringen råkar det finnas ett fin fint förråd som ska få husera den del av utrustning som inte ligger i takboxen.
    Jag vill hänga utrustningen efter ena väggen. Har biltema/jula/rusta/ etc. någon smart förvaringslösning som lite prydligt kan rymma surfgrejor?

Jag letar i första hand efter något färdigt istället för att snickra själv! Hur har ni löst det?

gustav1980 svarade 10 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • towel

Medlem
    26 juni, 2014 vid 14:21

I mitt förråd har jag skruvat upp några vinkelbeslag modell större och klätt med rörisolering. En hylla för bräda, en för rigg och en för snowboard/skidor. Funkar fint 🙂

• raggarn

Medlem
    26 juni, 2014 vid 14:48

Klassiska väggskenor med konsoler…….
    http://www.jula.se/vaggskena-666008
    http://www.jula.se/dubbelkonsol-666005

förlängda med rundstav från byggmarknaden om det behövs, (fästa med buntband)

så går det lätt att bygga om vid byte av utrustning

• gustav1980

Medlem
    26 juni, 2014 vid 19:11

Tack tack, absolut något att fundera vidare på 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt boende – hänga utrustning efter väggen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.