Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt datum, SWT Freestyle Klagshamn 15-16 Sept

• Nytt datum, SWT Freestyle Klagshamn 15-16 Sept

Publicerad av klang på 12 augusti, 2007 vid 00:21

Vi i tävlingsledningen för SWT Freestyle tävlingen i Klagshamn (LBWS+SurfClub Klagshamn) har valt att flytta årets tävling fram i tiden. Initialt ansöktes SWT sanktion för tävling till helgen 25-26 augusti, det nya datumet är 15-16 september.

Vi kommer även att arrangera SPEED under denna helg, vi arbetar på att hitta en lösning med tidtagning på en bestämd sträcka.

Alltså,
    15-16 September, SWT Freestyle + SPEED, Klagshamn

Vi återkommer med mer information, ursäkta för det sena beskedet.

SurfClub Klagshamn / LBWS

basse svarade 17 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • basse

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 16:03

Hmmmm….. är inte det en reservhelg till Wave Classic??? Har fått för mig att WC går första helgen i sept och har resten av helgerna som reservhelg. Har jag fel kanske!!??

• klang

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 23:16

Det är sant Basse, men jag har hört att Staffan och VVK har beställt tokmycket vind till första helgen så det är lugnt 🙂

• basse

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 06:00

Gott att höra… kanske att man är med denna gången då…. om det inte är sideshore någonstans då… 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt datum, SWT Freestyle Klagshamn 15-16 Sept

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.