Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nytt hopp – Torö onsdag!!!!!!!!!!!
-
Nytt hopp – Torö onsdag!!!!!!!!!!!
Publicerad av jesper_b på 25 maj, 2009 vid 09:54Om brallorna håller kan det bli kalas: Vågprognosen (brittisk och smhi) ser grym ut, vinden kan nog (???) också bli perfekt………..
/JB
svennebanan svarade 15 år, 5 månader sedan 23 Medlemmar · 63 Svar -
63 Svar
-
sådääärja…sidvind på onsdag…sol…många prognoser ser lovande ut nu! 😀
-
CharlieB;548415 wrote:Hoppas ni får det bra. Gutar kommer ses söder ut på öin…
C
Kanske joinar er i helgen. Dock inte där nere….
/JB
-
Enligt Windguru ser även tisdag kväll bra ut! Vad tror ni om det?
http://www.windguru.com/se/index.php?sc=344 -
Eller blir det för mycket onshore när det är rak sydvind kanske..
-
Hagel;548437 wrote:Eller blir det för mycket onshore när det är rak sydvind kanske..
“För mycket” är en smaksak, men platt på är det. Bra för att bygga vågor men sämre för att rippa. Personligen gillar jag on-shore Torö när det är stort… /JB
-
Jesper_B;548444 wrote:“För mycket” är en smaksak, men platt på är det. Bra för att bygga vågor men sämre för att rippa. Personligen gillar jag on-shore Torö när det är stort… /JB
Hehe, ok! Får se om jag kommer loss onsdag dag också, kan ju bli riktigt sweet om det byggs vågor under natten!
-
tycker onsdagen ser lite nedskruvad ut… gillar inte riktigt vad jag ser… men vi får se!
-
Onsdagen ser ut att vinden går ner i vridet men sen kommer tillbaka med ännu mer tryck… 😀 hoppas…
Men det varkar bara DMI som visar repris dagen efter…
Vackra färger iallafall!!!
-
själv ska jag vila knät o hålla det torrt några dagar till. men det ser ju fint ut för lite vind o vågor för er minsann 🙂
-
Onsdag förmiddag
Sydväst, 7-10 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 90%
Onsdag eftermiddag
Mellan sydväst och väst, 8-11 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 100%Janufan åker tom jag. Planerar en heldagsknäckning av självförtroendet och är väl där från 9-10 tiden om det finns sällskap.
-
Jahapp. Här var det tyst. Sover ni på saken? Har ni slimmat segellinjerna för mycket eller har jag fått något om bakfoten;)?
Logga in för att svara.