Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt hopp – Torö onsdag!!!!!!!!!!!

  • j-s

    Medlem
    29 maj, 2009 vid 21:17

    Välkommen tillbaka Ippa!

    Bra timing detta kommer att bli det bästa året någonsin!:grin:

  • kronaldo

    Medlem
    31 maj, 2009 vid 13:16
    J.S.;549723 wrote:
    Välkommen tillbaka Ippa!

    Bra timing detta kommer att bli det bästa året någonsin!:grin:

    Det e lungt.. min förtjänst, bröt fotleden i veckan.. kommer blåsa konstant 4.2 från nu till slutet av september sen blir det stilje när jag ska börja köra =)

  • svennebanan

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 08:49

    En sak till. Nu när jag gått igenom dagen i detalj ett antal ggr så dyker det i min lätt paranoida hjärna upp en minnesbild av en bil med Nynäshamns kommuns logga som var där ett kort tag vid halv elva tiden. Jag tror mig också känt igen Ilija Batljan (kommunalråd i Nynäshamn och den som Torös vänner har kontakt med) som en av dom i bilen. Nu vet jag inte hur han lyckats pricka en prognos, men förhoppningsvis var det ingen i området som ringt och klagat. Jag tyckte iaf att det var bra ordning, god stämning och inga bilar parkerade i kurvan förutom de som lastade. Jag såg att han gick en sväng ner till stranden och kollade, men jag pratade inte med honom. Någon som växlade några ord?

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt hopp – Torö onsdag!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.