Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Nytt hus med koll på Åsa yttre?
-
Nytt hus med koll på Åsa yttre?
Publicerad av drakglenn på 14 maj, 2008 vid 12:32mexi_ svarade 16 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Fantastiskt ställe.
Huset är lika smaklöst som läget är enastående.
Går väl på ett ut, på någe märkligt vis… men har inte mycket emot att bo där, ah!
-
Enligt ägarens bilder finns det åtta olika solnedgångar, alla lika intressanta. Verkligen. Solnedgång fyra väckte min köplust känner jag.
(Seen one, seen’em all?)
-
Fy fan så fult hus, helt förstört. Har den ena partnern i familjen nyligen kommit hem från en charter i Grekland eller, och den andra har varit på husmässa i Värmland…..
Synd, för platsen är bedårande men huset……sicken stolle som byggt det!
Min fru som är inredningsarkitekt har inte rest sig från golvet än, hon slutar aldrig att skratta sedan jag visade mäklarbilderna!Skulle vara kul att få se inuti….kanske inte!
-
-
Alltså, den där bordellen på Hisingen, sök upp den via Eniro. Man ser den på VÄLDIGT hög höjd. Den ser ut som en svart fläck Malignt melanom bland alla gräsmattorna.
-
Hahaha…hur kan det bli så otroligt FULT?
Inte ens ha begrepp att luta vinflaskorna åt rätt håll, SKÄMS! -
Men jag säger som jobbarkompisen, de ska ha cred för att de har samma smaklösa stil hela vägen! 🙂
Bra om man har swingersparty, lätt att städa av med högtryckstvätten. -
Otroligt vilken genomslagskraf Hemnet har, Adde är nog femte personen som jag hört om detta place i Torslanda, första polaren som nämnde stället var övertygad om att de spelat in utlännska P-mackerullar i kåken, han syftade på speglarna i taket i alla rum….
Stället i Åsa handlar natuligtvis om läget:cool2:
Har förmånen att själv nu välja ett hus till min tomt och det är bannemej inget lätt jobb, kraven stiger med läget…….vilket får mig att svettas som en gris:wink:
//Glenn
-
Jag är helt mållös, som jag har väntat på det rätta huset och så får man tipset från Steffo, tack, tack, tack!!!
Logga in för att svara.