Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Nytt hus med koll på Åsa yttre?

• dr-masse

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:05

Fantastiskt ställe.

Huset är lika smaklöst som läget är enastående.

Går väl på ett ut, på någe märkligt vis… men har inte mycket emot att bo där, ah!

• diil

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:59

Enligt ägarens bilder finns det åtta olika solnedgångar, alla lika intressanta. Verkligen. Solnedgång fyra väckte min köplust känner jag.

(Seen one, seen’em all?)

• getwet

Medlem
    14 maj, 2008 vid 14:06

Fy fan så fult hus, helt förstört. Har den ena partnern i familjen nyligen kommit hem från en charter i Grekland eller, och den andra har varit på husmässa i Värmland…..

Synd, för platsen är bedårande men huset……sicken stolle som byggt det!
    Min fru som är inredningsarkitekt har inte rest sig från golvet än, hon slutar aldrig att skratta sedan jag visade mäklarbilderna!

Skulle vara kul att få se inuti….kanske inte!

• adde

Medlem
    14 maj, 2008 vid 14:21
  • svenne

Medlem
    14 maj, 2008 vid 14:34

Alltså, den där bordellen på Hisingen, sök upp den via Eniro. Man ser den på VÄLDIGT hög höjd. Den ser ut som en svart fläck Malignt melanom bland alla gräsmattorna.

• getwet

Medlem
    14 maj, 2008 vid 15:32

Hahaha…hur kan det bli så otroligt FULT?
    Inte ens ha begrepp att luta vinflaskorna åt rätt håll, SKÄMS!

• svenne

Medlem
    14 maj, 2008 vid 15:44

Men jag säger som jobbarkompisen, de ska ha cred för att de har samma smaklösa stil hela vägen! 🙂
    Bra om man har swingersparty, lätt att städa av med högtryckstvätten.

• kate

Medlem
    14 maj, 2008 vid 17:45

Herredjävlar! Är det där lagligt?:-)

• mag

Medlem
    14 maj, 2008 vid 18:59

Det där var fan det fulaste jag sett i Sverige hittills!
    /Magnus

• drakglenn

Medlem
    14 maj, 2008 vid 19:21

Otroligt vilken genomslagskraf Hemnet har, Adde är nog femte personen som jag hört om detta place i Torslanda, första polaren som nämnde stället var övertygad om att de spelat in utlännska P-mackerullar i kåken, han syftade på speglarna i taket i alla rum….

Stället i Åsa handlar natuligtvis om läget:cool2:

Har förmånen att själv nu välja ett hus till min tomt och det är bannemej inget lätt jobb, kraven stiger med läget…….vilket får mig att svettas som en gris:wink:

//Glenn

• mexi_

Medlem
    16 maj, 2008 vid 10:51

Jag är helt mållös, som jag har väntat på det rätta huset och så får man tipset från Steffo, tack, tack, tack!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Nytt hus med koll på Åsa yttre?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.