Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nytt Kitemärke: NASA

• stebe

Medlem
    5 mars, 2005 vid 18:58

Shit, det dar kommer o bli dodsstoten for LEI-kites…

• nn4an_mike

Medlem
    5 mars, 2005 vid 19:04

Jo, och som om inte den filmen var tillräckligt för att få en att börja gråta och elda upp alla sina gamla omoderna kites som man måste pumpa, så har de lagt upp ännu fler filmer på

http://republika.pl/latawce_jarka/galeriaFILMOW/galeriaFILMOW.html

Ja ja , man kan ju inte annat än tycka synd om alla som redan har köpt -05 kites. Själv hade jag ju is i magen och väntade med mina inköp så nu kommer jag ju få allas avundsjuka blickar på beachen när jag kommer fräsandes på min splirrans nya NASA-kite. smirk.gif

• poon

Medlem
    5 mars, 2005 vid 19:39

Äntligen en vettig lösning…. grin.gif

• george_jung

Medlem
    6 mars, 2005 vid 09:36

SICK!!

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2005 vid 11:22

surgubben svarar:
    e inte nasa gamla som gatan? funnits att köpa på http://www.skanehobby.se länge iaf. ett helvete å flyga med handtag iaf!

• 19861743

Medlem
    6 mars, 2005 vid 18:53

”surgubben”: jo det är gammalt. 0% depower och litet vindfönster, mycket dålig att kryssa med etc. är uppfatningen jag fått….

• mrmille

Medlem
    6 mars, 2005 vid 19:09

Den känns på något sätt lite som en monty pyton pryl =)

• anonym-anvandare

Medlem
    7 mars, 2005 vid 08:30

Jag är mer intresserad av brädan.

/E

• kongos

Medlem
    7 mars, 2005 vid 08:31

/E

• mackan

Medlem
    8 mars, 2005 vid 10:01

Farliga grejer gubbar!! En snubbe kom som en vante efter sin nasa-kite i habo i somras och brände rakt in i min som jag precis launchat. Fick släppa alles hämta prylarna bakom häcken…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nytt Kitemärke: NASA

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.