Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nytt motmedel för stenträffar i TT.
-
faster;591893 wrote:Går det segla på TT? verkar ju mest vara sten där?
Om det inte vore för Anders, Daniel m.fl. skulle det vara orimligt dyrt att segla i plattvattnet nära land
-
surfan;591827 wrote:Eve ville om Vendela vill!
Japp det vill hon, ska ge dom en kurs. Sedan kan dom få “Stenmärket”.
PS Båten är i princip i nyskick och jag tror den kan transporteras i botten på släpkärran (där jag brukar ha fenorna).
-
andersbq;592000 wrote:Japp det vill hon, ska ge dom en kurs. Sedan kan dom få “Stenmärket”.
PS Båten är i princip i nyskick och jag tror den kan transporteras i botten på släpkärran (där jag brukar ha fenorna).
Så bra 😀
-
tobhed;591839 wrote:…äntligen förstår jag poängen med att skaffa barn…
Mycket bra – håller på att tillverka egna barn,
-
Lasso;592167 wrote:Mycket bra – håller på att tillverka egna barn,
samtidigt som du skriver på surfzone?
det är mer information än vi behöver,håll ditt sexliv för dig skjälv!
undra om min fru inte skulle tyckt jag var lite väl nördig om jag gjorde samma sak under akten 🙂
-
…alltså det är redan tillverkat, ska komma vilken dag som helst nu. spännande, nervöst, pirrigt. Ursprungligen planerat till 10e DEC….
Mården;592173 wrote:samtidigt som du skriver på surfzone?det är mer information än vi behöver,håll ditt sexliv för dig skjälv!
undra om min fru inte skulle tyckt jag var lite väl nördig om jag gjorde samma sak under akten 🙂
-
Grattis, leveranstider på barn tyvärr tom osäkrare än de på vindsurfingbrädor.
-
inte om du snackar keppler..grejerna kan dyka upp närsomhelst fast i fel land……
-
Premiär för märkbåten!
Blev en liten tur då jag fick jordens största sticka ner till nagelbandet strax efter vi sjösatte. Förresten ca 50 cm lågvatten idag… -
Uh! Den där stenen har jag säkert varit på
Bra jobbat Anders:smile: -
Just hemma från en lyckat märk-kväll, 26 pinnar uppe vid “Äskatårp Middles”
(och numera döv pga att jag missade att larma av hemma). -
så mycket pinnar ni sätter ut finns det väl ingen plats kvar att segla på snart?
Logga in för att svara.