Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nytt segelmärke?
-
Jéster, du skulle klä i en uppsättning av detta märke! Stil och fart verkar vara du!;)
-
Stil, jag? Tror jag jag fattar smaylien… 😀
Kommer köra på ett annan italienskt märke 2008. Hade jag inte gjort det, så hade sökerligen Point7 legat med på möjliga alternativ. Svarta segel är alltid snyggt (även om det kanske inte är så praktiskt).
-
Spray;444961 wrote:Hotsailsmaui har en snarlik design i Superfreak. Men har för mig att det är blå bakgrund och rött hjärta.
Superfreak = Vilka färger du vill
Du kan designa seglet själv och därför kan du få det att se liknande ut
-
Jester ledsen om du misstolkade min smailey, jag menade allvar, känns som att när man kommer över 30+ så är det speed som gäller!
mycket tyngd och jakten på nya rekord:)Håller med dig, svarta segel är riktigt sköna!
-
Jupp, inte allt för många inne på slalom/speed-konfen som är under 30… 😀
Som tur är så har även mina nya segel stora svarta inslag…. 😉
-
GE ME EN SADOLINA! Morsan va snygga vingar. Finns dom att tjacka i sverige?
-
Fan är du inte i Norge? Be om påökt och köp en lina till mig med;)
-
Oregistrerad
Gäst15 februari, 2008 vid 19:02Italienska sportprylar= absolut topprestanda, tänk Ferrari, Colnago, Ducati mm, mm och RRD såklart. Italienarna bryr sig sällan om vad resten av världen tycker, huvudsaken dom vinner tävlingarna, det bevisar ju bara att dom är bäst! Övrigt att önska som en fungerande reservdelsavdelning, hemsida och kundservice kommer i andra hand. Vad är viktigast egentligen, snacket eller resulatet?
-
Skulle köpte ett par sado om jag jobbade nu, inte för att de passar min typ av segling utan pga de är så jävla snygga!
Logga in för att svara.