Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing nytt svenskt formula speed rekord

• mr-jibe

Medlem
    21 augusti, 2013 vid 11:31

Bredare brädor verkar ju vara en antågande trend inom slalom(?) och iallafall freeride/freerace så kanske även speed och andra brädor blir bredare? 🙂 Själv tycker jag inte bara de som speedar på en formula utan alla som har för avsikt att pressa sig själv och skaffa något slags pb är sneda i huvudet! Men jag är och förblir lite av en fegis i allt som rör fart…

PS. Jag tycker alltså det är ballt med dem som vågar! DS.

Fridens

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing nytt svenskt formula speed rekord

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.