Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt världsrekord

• ErikE

Medlem
    26 juli, 2020 vid 10:27

Galet! Men jag fattar inte om det är på riktigt ..?

• sailortrash

Medlem
    26 juli, 2020 vid 11:25

Helt galet
    Får se vad kitarna hittar på nu

• bjorkviksmannen

Medlem
    26 juli, 2020 vid 20:43

Hmmm!🤔

• the_novice

Medlem
    26 juli, 2020 vid 21:59

Det är nog bara lite Fransk “humor”…

Det går ju inte alls särskilt fort i videon, så jag gissar att de har skämtat till det hela och använder 3 x 22.39 knop = 67.17 knop 🙂

• Stefan_Foil

Medlem
    27 juli, 2020 vid 08:34

67,17 “nodes” ahahaha. Kitarna får det nog tufft att bräcka detta “rekord” då linorna nog skulle trassla ihop sig. Men skulle va kul att titta på.

• irieman

Medlem
    28 juli, 2020 vid 10:19

Jo, kan nog vara ett skämt. Antoine Albeau följde ju upp med en annan video där dom var 8 pers på en bräda och multiplicerade farten med antalet personer och fick ihop 69 knop! 😄

• ludde_l

Medlem
    28 juli, 2020 vid 15:27

Haha, ja nåt lurt är det ju förstås. Jag fick länken av en ickesurfande vän och jag tyckte nog det var lite väl. Men galet är det ju hursomhelst, och kul.

• the_novice

Medlem
    7 augusti, 2020 vid 22:23

Samma snubbar gjorde 60knop redan 2016, dvs 3x20knop: https://youtu.be/R_H4PgHKCz8?t=153

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt världsrekord

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.