Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS!!!! Borttappad TABLASbräda Lundåkra söndag

• annas

Medlem
    18 september, 2006 vid 21:27

upp……….

• hugeo

Medlem
    19 september, 2006 vid 12:05

fan hur lyckas ni, som att tappa bort sin badanka i badkaret juh 😉

• annas

Medlem
    19 september, 2006 vid 12:17

@HugeO]fan hur lyckas ni, som att tappa bort sin badanka i badkaret juh )[/QUOTE wrote:

Ja du Hugo, Jag har alltid undrat hur du lyckades sätta Chrilles kite i den enda skylten på hela stranden den där gången ? eller din kite på väg 100 för den delen 🙂 Även en viss Huge O har varit litta nybörjare

Men det kanske du hellre vill jämföra med en hole in one hehe

• skejtar_henke

Medlem
    19 september, 2006 vid 18:53

hahah bra svar… Detta vill jag höra svar på hugge. kul.

• lewold

Medlem
    19 september, 2006 vid 20:14

@AnnaS]

HugeO wrote:
    fan hur lyckas ni, som att tappa bort sin badanka i badkaret juh )[/QUOTE wrote:

Ja du Hugo, Jag har alltid undrat hur du lyckades sätta Chrilles kite i den enda skylten på hela stranden den där gången ? eller din kite på väg 100 för den delen 🙂 Även en viss Huge O har varit litta nybörjare

Men det kanske du hellre vill jämföra med en hole in one hehe

haha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS!!!! Borttappad TABLASbräda Lundåkra söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.