-
OBS!! Hittad kameraväska i Apelviken 070826
Jag hittade en övergiven kameraväska idag vid norra parkeringen. Återlämnas mot beskrivning.
Skicka ett PM eller svara på tråden om du saknar ovanstående.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › OBS!! Hittad kameraväska i Apelviken 070826
Jag hittade en övergiven kameraväska idag vid norra parkeringen. Återlämnas mot beskrivning.
Skicka ett PM eller svara på tråden om du saknar ovanstående.
Du kanske även borde göra en post på det norska forumet. Var ju en hel del norrmän nere idag.
@usel 408828 wrote:
Du kanske även borde göra en post på det norska forumet. Var ju en hel del norrmän nere idag.
Vad är det för www-adress?
Letade som f… hemma precis, detta är kanske min lilla väska, skickade precis ett pm till dig med beskrivning – hoppas…
/senil
@henryk 409206 wrote:
Letade som f… hemma precis, detta är kanske min lilla väska, skickade precis ett pm till dig med beskrivning – hoppas…
/senil
Jag har skickat ett PM till dig.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › OBS!! Hittad kameraväska i Apelviken 070826
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.