Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS! Platsen för Kick-offen är flyttad!

• OBS! Platsen för Kick-offen är flyttad!

Publicerad av gh0st på 9 maj, 2008 vid 13:02

Då någon har strulat till det och inte informerat Micke på campingen så blir platsen för Kick Offen flyttad till stranden SÖDER OM Habo Ljung. Vi utforskar möjligheten för att slå upp tälten på stranden istället (vilket jag tycker är en bra idé). Första bilden visar ursprungsidén, andra bilden visar hur vi gör nu.

sourra svarade 16 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • christian12345

Medlem
    9 maj, 2008 vid 13:35

Jaha, vad nu? Jag och kapten var precis på väg ut. Kör man ner mot lomma camping och parkerar, eller vad?

• skejtar_henke

Medlem
    9 maj, 2008 vid 14:13

Sköt nu er…. Ha det så kul… Inge bålade eller skit nu.. Vill inte höra att vi blivit portade eller nått för att ni fört ett jälva liv.. Fan vad vuxen jag lät nu då.. Var kom det ifrån.

• johanw

Medlem
    9 maj, 2008 vid 14:45

de va ju fan va de klöddas… micke på campingen har tydligen gnällt lite som jag ahr fatta de!!.. så skit i o gå in på campingen!!

så nu gör vi så här imed att de nog redan e folk på väg så möts vi som på den gamla kartan o sen fixar vi tält plats

alla som kommer i mrogn får kolla upp var vi e…!!!

• eddie

Medlem
    9 maj, 2008 vid 20:56

”om ni tycker att det är komplicerat nu…? Vänta bara tills att jag har förklarat”

• sidpiraya

Medlem
    9 maj, 2008 vid 21:03

Ändrat igen här är det

• stellan

Medlem
    10 maj, 2008 vid 08:07

Kick offen är inte flyttad! Det var tältningen som är flyttad. Micke är informerad demodagen men några trodde att det var ok att slå upp tält och husera på en icke öppnad camping kvällen innan.

Jaja – Kick offen blir som planerat på vår kära Habo spot!!!

• gh0st

Medlem
    11 maj, 2008 vid 14:17

Tack alla för en riktigt underbar helg och lyckad demodag! Vill bara påpeka vi inte hade några som helst planer på att ”slå upp tält och husera på en icke öppnad camping” utan som kartan visar hade vi planerat att tälta i skogen (vilket vi gjorde). Anledningen till detta inlägg var att jag fick ett samtal från Skotten som sa att Micke inte hade blivit informerad om demodagen och att Micke inte alls önskade sig att 100-150 pers skulle komma till Habo på lördagen och att vi skulle hålla sig borta från Habo annars blir vi bannade.
    Som sagt, det var efter den informationen som jag lade upp detta inlägg.

• krillan82

Medlem
    11 maj, 2008 vid 15:39

Skitsamma, Var en fantastiskt underbar helg, Mycket festande men fan trotts alla ”fylle ide´er så skötta vi oss fan bra… Både grillplatsen vid havet och tältplatsen är fint städat.
    Tack alla för en super duper helg…

• gh0st

Medlem
    11 maj, 2008 vid 15:51

Ja, tack alla, speciellt tack till West Coast Crew som kom ner o visade vart skåpet skulle stå!

• _sofia_

Medlem
    11 maj, 2008 vid 16:00
    gh0st;464588 wrote:
    Ja, tack alla, speciellt tack till West Coast Crew som kom ner o visade vart skåpet skulle stå!

Tack själva må jag säga, e glad att jag ångrade mig i sista stund med att haka på ner:smile: Kommer int tveka nästa gång (om de nu int e fullt schema i Oslo under sommarn). Sjyst demo dag i solen ah de två kvällarna va verkligen kanon, bokstavligen talat!

Hoppas vi ses snart igen gott folk:laugh:

• johanw

Medlem
    11 maj, 2008 vid 16:03

ja jag kan bara instämma!! fyf an va najs helg de har varit helt perfekt!! kul vi e ett så najs gäng

• skotten

Medlem
    11 maj, 2008 vid 16:11

midsummer in Varberg then??

• christian12345

Medlem
    11 maj, 2008 vid 16:13

Ja, tack som fan till allihopa. Blir inte bättre än sådär!

Ni är för goa alla grabbarna och töserna är ju ännu bättre såklart. 😉

• vicky

Medlem
    11 maj, 2008 vid 16:26

Ja riktigt bra vart det. Fasen vad kul att se allihopa, upp med alla bilder nu.
    Får köra en till snart

• gh0st

Medlem
    11 maj, 2008 vid 17:46

@_Sofia_ 464593 wrote:

Tack själva må jag säga, e glad att jag ångrade mig i sista stund med att haka på ner:smile: Kommer int tveka nästa gång (om de nu int e fullt schema i Oslo under sommarn). Sjyst demo dag i solen ah de två kvällarna va verkligen kanon, bokstavligen talat!

Hoppas vi ses snart igen gott folk:laugh:

Riktigt härliga festkvällar! och vi är glada att du hängde på för du livade upp en hel del!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS! Platsen för Kick-offen är flyttad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.