Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS! Platsen för Kick-offen är flyttad!

• wakenils

Medlem
    11 maj, 2008 vid 17:55

det riktiga röjjet kom ju igång ner Sofia lagt sig…

missade ni att informera skotten om vart vi höll hus på lördagen?

• _sofia_

Medlem
    11 maj, 2008 vid 19:36
    WakeNils;464642 wrote:
    det riktiga röjjet kom ju igång ner Sofia lagt sig…

missade ni att informera skotten om vart vi höll hus på lördagen?

sant att ja missade röjet, men de snurrade gladigen i min skalle så de vad time to bed (bilen:smile: ) och dessutom hade ja int velat hamna i nässelbrottandet eller bli nitad på näsan:wink:

• mjersen

Medlem
    11 maj, 2008 vid 19:45

ja satan att man missade alla böghögar. att det ska va så svårt att hålla sig borta from morgan.

• skotten

Medlem
    11 maj, 2008 vid 23:26

hahah I wish I could remember anything that happend : /

• sourra

Medlem
    12 maj, 2008 vid 00:13

Martin, hade du bara haft några halva promille färre i kroppen hade du varit en given högare. Det var länge sedan jag såg någon vara i så fin form, jag blir helt nöjd bara jag tänker på det. Nåt jag inte blir så nöjd av att tänka på är ångesten jag hade på morgonen när jag trodde att bilnyckeln försvunnit i nässelsnåren under en av otaliga böghögar. Fan, det var några jobbiga minuter tills jag hittade den i tältet.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OBS! Platsen för Kick-offen är flyttad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.