-
Observationer södra Sthlm
Hej
Har lagt till ett par observationssidor under ”Länkar” som jag brukar kolla på ibland när jag funtar på att dra ut.
Gäller Gålö/Dalarö
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Observationer södra Sthlm
Hej
Har lagt till ett par observationssidor under ”Länkar” som jag brukar kolla på ibland när jag funtar på att dra ut.
Gäller Gålö/Dalarö
Jättebra, vet du hur väl de stämmer eller exakt var de är placerade?
Nej, jag vet inte hur högt upp dom sitter, men den infon får gärna nägon som råkar veta gärna fylla på med.
Iofs kör man ju förbi Karlslunds Marina på vägen till Dalarö så man kanske skulle svänga in och kolla :P…
Har ingen direkt koll på hur pass bra de stämmer överens med ”verkligheten” hittade dom i våras så jag har inte så mycket statistik att gå på…
All statistik är bra statistik!! :tongue:
Förresten – lite off-topic, men ändå:
Det finns tre typer av lögn:
1. Lögn.
2. Förbannad lögn.
3. Statistik.
… i den ordningen!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar