Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Ocean Rodeo Session

• Ocean Rodeo Session

Publicerad av lancce på 28 juli, 2009 vid 08:02

Någon som testat Ocean Rodeo session selen? Den får ju bara grymma recensioner i andra forum men jag hittar inga svenska åsikter

lancce svarade 15 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • farbrorfraz

Medlem
    28 juli, 2009 vid 11:01

Hej! Jag kör med session selen, och är helnöjd! den är stabil men inte stenhård och plastig, stor ryggplatta som ger mycket stöd. Benstrapsen som man kan ta av är bra, dom sitter på sidan om höfterna så trycket blir lite annorlunda fördelat. jag kör dock utan dessa på vatetn, men på snö är dom riktigt bra då man kan gömma dom under skidbyxorna. dom kan ju även smygas in under surfshortsen så att dom inte syns alls om man har dom på vatten. i övrigt, en bra sele, jag gillar den. men, alla selar sitter olika på olika personer, så att den passar mig är ingen garanti för att den passar dig. har du möjlighet, prova den. den kommer med Handelpassleash på ryggan som även har en QR, och den har en kniv, så säkerheten är bra.

var bor du?

• lancce

Medlem
    28 juli, 2009 vid 11:34

får man fråga varför du kör utan benstrapsen, modegrej eller är dom inte sköna? Nu kör jag med en Mystic Warrior och e lite trött på att den glider upp över revbenen så det är det jag vill slippa..

Jag bor i Malmö så om det är ok så hade jag jättegärna testat din nångång, kör du nere i Lomma/Klagshamn nånting?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Ocean Rodeo Session

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.