Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing off topic.. behöver en "lantmätare"

• off topic.. behöver en "lantmätare"

Publicerad av kristjans på 3 april, 2009 vid 12:49

Har någon på forumet kunnskaper inom lantmätning!!

Skulle nämligen behöva hjälp med mätning av en yta inför ett vattenrelaterad projekt i gbg området..

Om ni har möjlighet för att hjälpa till eller känner någon som kan, får ni gärna maila mig på:

kristjan@nordicsurfers.com

vogon-jeltz svarade 16 år sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • vogon-jeltz

Medlem
    3 april, 2009 vid 15:55

Ska höra med min personliga mullvad som är deep undercover i Länstyrelsen skåne

• samhansson

Medlem
    3 april, 2009 vid 16:43

http://www.stegraknare.se/

då var det klart!

• kristjans

Medlem
    3 april, 2009 vid 16:48

haha Sam. men du, det är ju bara du som kan gå på vatten, så om jag köper en stegräknare kan du komma å gå runt åt mig..

• skotten

Medlem
    4 april, 2009 vid 03:50

measure it on google earth man : )

• kristjans

Medlem
    4 april, 2009 vid 20:58

google earth funkar endast för det inledande stadiet och vi har kommit betydligt längre i nu, så vi behöver ”faktiska”/exakta mått.

• chohoo

Medlem
    6 april, 2009 vid 08:02

Ruvar på en drös förträngda kunskaper i området, samt hela mätningskungörelsen i en låda på vinden, men befinner mig inte i Gbg och har inte heller någon teodolit skräpandes hemma. I dina kläder skulle jag ta kontakt med t.ex. en KY-utbildning som utbildar mätningsingenjörer, några väg och vattenbyggare från Chalmers, eller något liknande och låta dem göra ett elevprojekt. Det har jag använt i andra sammanhang med väldigt bra resultat. Studenter gillar att jobba med verkliga case och du får ditt arbete gjort. Alla glada.

• litease

Medlem
    6 april, 2009 vid 14:32

Vad ska det bli för ”vattenrelaterat” projekt? Något vi kommer ha användning av?

• vogon-jeltz

Medlem
    6 april, 2009 vid 15:07

Anar Cabelpark projektet i Gbg?!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing off topic.. behöver en "lantmätare"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.