Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › "Offtopic" Bögondskan..
-
"Offtopic" Bögondskan..
Publicerad av callekuling på 5 december, 2006 vid 07:35http://www.oliwen.se/visa.asp?id=592
Vet inte hur många ggr jag sett den, askul…
sourra svarade 18 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Ett av dom sämsta jag sett på på mycket länge, nästan lika roligt som att stänga av lkjudet på tv´n o snacka själv jämte.
-
Intressant att se att trots att vi delar ett intresse så kan vi vara fruktansvärt olika. Måste ha något att göra med om man har kommit ur puberteten eller inte…
-
Pubertet hit o pubertet dit. Det där är faan humor – Herr Jan Banan från Skövde.
Ännu roligare är din söta bild på dig under din så fantastiskt roliga synonym ”Jan Banan”.
KOm igen när du kommit ut ur garderoben och vågar skratta åt din sexuella läggning!
Föresten finns det nån Jan Banan här på bussen?
-
@Niklas82 352855 wrote:
Ett av dom sämsta jag sett på på mycket länge, nästan lika roligt som att stänga av lkjudet på tv´n o snacka själv jämte.
Får nästan hålla med här. Lite väl enkel va? Det blir några dialektpoäng men inte mer än så. Men ska jag skratta åt skämt på Norrländska föredrar jag Mammas Nya Kille på P3.
Logga in för att svara.