Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › offtopic. Skejt
-
offtopic. Skejt
Posted by skejtar_henke on 3 februari, 2009 at 11:35För den som är nyfiken.
Verttävling i malmö. Duktiga åkare från både frankrike tyskland och en drös med duktiga britter.styret replied 15 years, 10 months ago 5 Members · 7 Replies -
7 Replies
-
Fett! Och för alla som inte har möjlighet att ta sig till Malmö vill jag tipsa om EA Skate 2 som finns ute till Xbox nu. Skate 1 var grymt och del 2 är fan ännu bättre.
-
sourra;528513 wrote:Fett! Och för alla som inte har möjlighet att ta sig till Malmö vill jag tipsa om EA Skate 2 som finns ute till Xbox nu. Skate 1 var grymt och del 2 är fan ännu bättre.
Har du kört?
-
sourra;528513 wrote:Fett! Och för alla som inte har möjlighet att ta sig till Malmö vill jag tipsa om EA Skate 2 som finns ute till Xbox nu. Skate 1 var grymt och del 2 är fan ännu bättre.
hahahah skön gliring utanför ämnet… gillar sånt^^
Var håller tävlingen hus henke?? (var i malmö??)PEACE
-
skate_1_boy
Guest3 februari, 2009 at 20:00sourra;528513 wrote:Fett! Och för alla som inte har möjlighet att ta sig till Malmö vill jag tipsa om EA Skate 2 som finns ute till Xbox nu. Skate 1 var grymt och del 2 är fan ännu bättre.Dessutom ännu bättre till ps3 😛 lätt bästa spelet som har gjorts ever!
-
skate_1_boy
Guest3 februari, 2009 at 20:02Tomp89;528547 wrote:hahahah skön gliring utanför ämnet… gillar sånt^^
Var håller tävlingen hus henke?? (var i malmö??)PEACE
Finns väll bara en vert i Malmö och den är på bryggeriet!
-
Det var kul att Matti från halmstad var med “Sponsor: Surfbutiken Halmstad”. fläskades på rätt friskt.
Log in to reply.