Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ohoj alla sötvattenspirater i östergötland
-
ohoj alla sötvattenspirater i östergötland
Publicerad av guran på 16 juli, 2006 vid 09:12nu sissådär 3 mån efter att rhinon klappade ihop är jag nu koplett igen 🙂 ser ju ut o bli gütt väder i möra. vilka kommer till Varat?
har lite idéer om vad vi skulle kunna göra under dagen:
* speedtävling
* snyggast tajta badbyxor
* filma speedtävlingen
* högsta hopp me ukrainsk foilkom gärna med fler förslag 😉
mrmille svarade 18 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Ahh, jag jobbar sista veckan….
Tog flex måndag och onsdag förra veckan, samt fredagen.
Ska se om det finns något kvar….
/Peter
-
om det är ngn som inte gillar boardisar och vill satsa på nästa års kollektion kommer jag dema dessa:
-
Guran wrote:om det är ngn som inte gillar boardisar och vill satsa på nästa års kollektion kommer jag dema dessa:
va faen… har du låtit håret växa Guran???
-
walle wrote:va faen… har du låtit håret växa Guran???
Japp, fast det syns inte på den bilden
-
Guran wrote:nu sissådär 3 mån efter att rhinon klappade ihop är jag nu koplett igen 🙂 ser ju ut o bli gütt väder i möra. vilka kommer till Varat?
har lite idéer om vad vi skulle kunna göra under dagen:
* speedtävling
* snyggast tajta badbyxor
* filma speedtävlingen
* högsta hopp me ukrainsk foilkom gärna med fler förslag 😉
Jag ska köra en downwinder med övningsdrake och bilring från maricon !
-
ohoj!
Vilka ska till varat i morron?
Ganska troligt att jag kommer upp med mina fina ONE kites och ödlebrädan!!Vill kanske ha nån att sammåka med från Linköping, tråkigt att köra själv hela vägen…
-
walle wrote:ohoj!
Vilka ska till varat i morron?
Ganska troligt att jag kommer upp med mina fina ONE kites och ödlebrädan!!Vill kanske ha nån att sammåka med från Linköping, tråkigt att köra själv hela vägen…
Tysken drar nog straxt innan lunch, jag vid 10…
-
Guran wrote:nu sissådär 3 mån efter att rhinon klappade ihop är jag nu koplett igen…
faen, jag lider med dig 🙁ni e ena otursBjörnar B1 och B2…
-
Det blev en fin dag i Varamon…
fin spot, synd bara att fotografen med min kamera(vem det nu var) inte riktigt grejjade inställningarna, svårt att se att det var kitesurfare på bilderna 😉
-
får nog ta på mig ansvaret för bilderna, tokzoom utan stativ var ingen bra kombination…
tja, vad ska jag säga. i mitt nästa liv ska jag bli skräddare. grymt väder o skönt surf var det innan skiten gav upp. -
Guran wrote:får nog ta på mig ansvaret för bilderna, tokzoom utan stativ var ingen bra kombination…
tja, vad ska jag säga. i mitt nästa liv ska jag bli skräddare. grymt väder o skönt surf var det innan skiten gav upp.
du får ta och köpa lite kvalitets kites i stället för det dära North möget du envisas med 😉
Logga in för att svara.