Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Oj, DET var billigt !
-
Oj, DET var billigt !
Publicerad av joakim76 på 1 juli, 2009 vid 12:36En sann superstar 😀
http://www.blocket.se/skaraborg/Naish_Kite_och_RRD_Kitebrada_22405041.htm?ca=23_11&w=3
haze svarade 15 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag tror ni har missuppfattat, det är ju helt nya prylar…….det är bara retro look på dem 😀
-
PFFF hahaha.. related to the dude in LImhamn with the surfstore?
-
skotten;556439 wrote:PFFF hahaha.. related to the dude in LImhamn with the surfstore?
Hehe, du menar Robban på Robbans Sport & Surf.
He´s a sweet old man……not :mad2: -
Joakim76;556442 wrote:Hehe, du menar Robban på Robbans Sport & Surf.
He´s a sweet old man……not :mad2:Hahaa…
Ärligt, är inte brädan okej att lära sig åka rakbräda med? Eller det är skit? Har mailat och frågat vad han släpper brädan för. Men med tanke på priset på allt så vill han väl ha mer än vad jag vill ge för brädan…
-
DanneP;556454 wrote:Hahaa…
Ärligt, är inte brädan okej att lära sig åka rakbräda med? Eller det är skit? Har mailat och frågat vad han släpper brädan för. Men med tanke på priset på allt så vill han väl ha mer än vad jag vill ge för brädan…
Jag hadde en sådan bräda, när den var nya på marknaden, inte alls en dum vågbräda!
-
Nilsson;556467 wrote:Jag hadde en sådan bräda, när den var nya på marknaden, inte alls en dum vågbräda!
Okej. hur länge sedan var detta ?
Mvh
Daniel
-
Oj, det var billigt ja. Sjukt najs att få med en chickenring i det priset.
-
När årtusendet var ungt! Flash Austin körde bla på en sådan bräda.
-
Nilsson;556467 wrote:Jag hadde en sådan bräda, när den var nya på marknaden, inte alls en dum vågbräda!
Det var tider det bengt :laugh:
-
Han ville ha 3000 för brädan… lite för mycket enligt mig.
Hoppas på vind snart.
-
Helt grym bräda..körde på en likadan idag. Stabil och går som ett spjut downwind. Höjdar som satan men det beror nog på att solen sken, eller! Den brädan och en två linors kite från Naish sedan är man hemma. ALLA som inte provat två linor kites har missat något!
-
Ångrar att jag sålde min tvålinors NAISH.Den är kul om man vill vara hardcore.
Logga in för att svara.