-
Ojdå, jag byggde visst en Starboard.
Efter två BRUTALT stressiga veckor med jobb fram till 3-4 på nätterna gick det till Crescendo i natt.
Jag la halkskyddet på Plantans bräda 04.15 i morse, slängde på värmefläktarna på fullt ös och drog hem och väckte Bassen – en polare som sov över. Kom igen, nu drar vi! Tillbaka till verkstan och hämtade brädan. Jag lägger mig i baksätet och sover tillsammans med den thinnerosande brädan medans Bassen ger järnet mot Halmstad…
..framme strax före 09.00 (Bassen körde kanske lite över 110, vad vet jag, jag sov ju 😉 ). Plantan och Olandersson lastar bussen och drar till Köpenhamns flygplats 10.00. Australien nästa!
Det var fan det stressigaste jag har gjort, det var verkligen på håret att brädan kom med. Efter att ha jobbat till 3 varje natt i ett par veckors tid så är man inte så smart. En del småmisstag i morse, men inte värre än att jag kan tänka mig att skita i det. Det som syns mest är att grafiken och padsen inte sitter helt rakt. Ikväll blir det INTE verkstan för min del…En liten spec dårå:
Quad á la Starboard, Mini-Tuttle fram och FCS bak.
Design: Who? Ola H förstås!
Byggd: Av Boardcorner!
75 liter
56 bredd
Cirka 5,7 kilo (SB:s motsvarighet väger 7). Så nu hoppas jag att den håller…Till alla som har försökt att föra någon form av dialog med mig på sistone: Fö’låt! Ring mig igen i början på veckan så kommer vi igång igen!
Bilden är från Statoil i Halmstad 09.00 i morse.
Logga in för att svara.