Taggad: 

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2002 vid 10:40

Shit vad det skall surfas, jag kan nästan inte komma i håg senast det blåste.

• swe-16

Medlem
    29 augusti, 2002 vid 11:55

…grabbar…är inte detta Formulaforumet? Formula har man kunnat segla i Sthlm ca 2-3 dgr i veckan i snitt den senaste månaden (om man vet vart man skall åka vill säga). Innan dess var det ÄNNU bättre!

Leve formula! Leve 12,5!

Vill ni prata om extrema vågprylar finns det andra forum för det 🙂

mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2002 vid 12:26

Var kör ni, jag har en formula bräda och ett 10,4 segel och har inte ens funderat på att dra ut då det blåst så kass.

• swe876

Medlem
    29 augusti, 2002 vid 13:02

I stort sett hela Juli blåste det kanon (tillräckligt för Formula och 12.5 alltså) runt Runmarö i Stockholms skärgård. Vinden kommer oftast vid tretiden. Jag kan tänka mig att liknande förhållanden gällde vid Björkvik.

I Augusti så har det seglats en hel del vid bland annat Fituna, dock utan min medverkan.

/Jona – SWE876

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2002 vid 14:33

Teneriffa under Juli så jag tror att vi hade bättre förhållande men nu under augusti så har det verkligen varit kass men jag får väl testa fituna någon gång.

• swe-16

Medlem
    30 augusti, 2002 vid 07:01

….å Erstaviken i Tyresö på SO…Conny o Co seglade fre-lör-sönd där förra veckan.
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2002 vid 19:38

Segla va faktiskt rätt ord , för surfa gör man ju knappast med ett 12.5kvm stort segel!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.