Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ok, mitt fel…

• Ok, mitt fel…

Publicerad av jonteper på 27 januari, 2014 vid 21:43

Köpte Ions värsta torrdräkt runt nyår. Tanken var att få lite fin vintersurf. Sen dess har det blåst ostliga vindar konstant i tre veckor här på västkusten! Antagligen måste jag elda upp den för att vinden ska vända… Sorry!

jonteper svarade 10 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • cosmosurfer

Medlem
    27 januari, 2014 vid 21:59

Förfärligt slöseri med vind! Tycker min fullt läckande våtdräkt som släpper in ettgradigt vatten kunde väga upp din torrdräkt.

• dr-masse

Medlem
    28 januari, 2014 vid 07:34

Tsss, vare e stouket? Bara att åka till Ostkusten, baksidan alltså, och se vad dräkten går för. :santa:

• doc

Medlem
    28 januari, 2014 vid 18:02

Var det du som köpte den sista gröna 52:an som jag hade spanat in?
    😉

• malik66

Medlem
    29 januari, 2014 vid 05:24

Köpte Ions värsta torrdräkt runt nyår. Tanken var att få lite fin vintersurf. Sen dess har det blåst ostliga vindar konstant i tre veckor här på västkusten! Antagligen måste jag elda upp den för att vinden ska vända… Sorry!

• robin

Medlem
    29 januari, 2014 vid 06:19

Masse, har ni plusgrader där hemma, eller är det riktigt vintersurf som gäller?

• dr-masse

Medlem
    29 januari, 2014 vid 07:40

Det är vintersurf som gäller. De hårdaste av de hårda, låt oss kalla de Brandmannen och Dalmasen, var ute en sväng på Torö igår… brrrrrr…

• robin

Medlem
    29 januari, 2014 vid 08:31

De två är fanimej hårda.

• jonteper

Medlem
    30 januari, 2014 vid 19:51

ops, det är väl bara att leva upp till bevis att vi älskar vintersurf här på västkusten så fort vinden vänder 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ok, mitt fel…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.