Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ok, Moddafockas its movietime
-
Ok, Moddafockas its movietime
anonym-anvandare svarade 21 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 26 Svar
-
haha, Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache/1.3.27 Server at http://www.hugo.99kr.com Port 80jag har bränt 9GB data på 3 veckor, undrar som en flundra om ni har laddat ner lite för många gånger…
blir tvungen att döpa om filmen tyvärr grabbar…
ska se om jag kan lägga upp den på kitesurferclub.com
/hugge
-
hoppas ni väljer liiiiite bättre musik på nästa film……. det passar inte riktigt me fjolmusik…… annars en mycke bra film
-
Om vi säger så här, ALLA utom du tycker det är mäktig musik. Du är utanför.
-
För att addera, du lär ju va helt jävla sugdålig på att köra själv ditt jävla svin. Ta och skit i va andra håller på med och begå självmord.
-
hämtade precis skiva.. paradisiaque .. mc solaar.. grymma grejjer
-
… tog lite tid innan jag lyckades få ner 25 meg till södraste afrika …
Häftigt, fan va bra ni blivit!
Hehe, kan förstå varför vissa av er knäcker brädor om ni missar sånna transitions som peps gör med höjd – och långa breda carbon brädor på plattvatten… .
Hur blir det nu då för 2003, såg att peps skriver team carbrinha numera; både brädor och kites? hugo?
hare
/Jonas -
Man tackar för smickret Ja, det blir Cabrinha som gäller 2003 för mig, testade de nya i Cabarete och blev jävligt imponerad. Hugo har snöat in på Naish den stackarn… Vill bara tillägga att jag aldrig knäckt en bräda (bara när jag kört in i revet x2), jag är mer inne på att köra sönder selar… tre gick åt i Cabarete.
Syns!
Logga in för att svara.