Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ok, Moddafockas its movietime

• hugeo

Medlem
    9 april, 2003 vid 21:22

haha, Bandwidth Limit Exceeded
    The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Apache/1.3.27 Server at http://www.hugo.99kr.com Port 80

jag har bränt 9GB data på 3 veckor, undrar som en flundra om ni har laddat ner lite för många gånger…

blir tvungen att döpa om filmen tyvärr grabbar…

ska se om jag kan lägga upp den på kitesurferclub.com

/hugge

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2003 vid 20:01

hoppas ni väljer liiiiite bättre musik på nästa film……. det passar inte riktigt me fjolmusik…… annars en mycke bra film

• hugeo

Medlem
    12 april, 2003 vid 20:21

smaken är som baken

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2003 vid 20:24

Om vi säger så här, ALLA utom du tycker det är mäktig musik. Du är utanför.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2003 vid 21:45

För att addera, du lär ju va helt jävla sugdålig på att köra själv ditt jävla svin. Ta och skit i va andra håller på med och begå självmord.

• hengo

Medlem
    12 april, 2003 vid 23:14

hell yes. hastalavistababy, mc solaar äger

• villjam

Medlem
    13 april, 2003 vid 01:10

hämtade precis skiva.. paradisiaque .. mc solaar.. grymma grejjer wink.gif

• malmsten

Medlem
    23 april, 2003 vid 09:37

… tog lite tid innan jag lyckades få ner 25 meg till södraste afrika …

Häftigt, fan va bra ni blivit!

Hehe, kan förstå varför vissa av er knäcker brädor om ni missar sånna transitions som peps gör med höjd – och långa breda carbon brädor på plattvatten… smile.gif .

Hur blir det nu då för 2003, såg att peps skriver team carbrinha numera; både brädor och kites? hugo?

hare
    /Jonas

• pepa

Medlem
    23 april, 2003 vid 11:13

Man tackar för smickret blush.gif Ja, det blir Cabrinha som gäller 2003 för mig, testade de nya i Cabarete och blev jävligt imponerad. Hugo har snöat in på Naish den stackarn… Vill bara tillägga att jag aldrig knäckt en bräda (bara när jag kört in i revet x2), jag är mer inne på att köra sönder selar… tre gick åt i Cabarete.
    Syns!

• mozzy

Medlem
    23 april, 2003 vid 12:11

Vart finns filmen nu?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2003 vid 20:26

finns filmen fortfarande uppe någonstans?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ok, Moddafockas its movietime

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.