Senaste nytt Forums Övriga Off Topic okey, ett jävla problem!!

• okey, ett jävla problem!!

Publicerad av lolve på 8 november, 2005 vid 17:19

har ett jävla problem (för alla som kör snowboard och använder BOots wink.gif)
    efter en hel dag lukar mina skor skit asså menar verkligen “urkas purkas”‘
    så e det nån som har haft samma problem som kan ge mig tips, vet att sånna bollar finns men de hjälper bara en dag frown.gif(tyP)

herodude svarade 19 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • nordgren

Medlem
    8 november, 2005 vid 18:37

Prova att tvätta fötterna ibland så kanske inte den odören uppstår. wink.gif
    Nej men är de helt inpyrda och inte blir bra efter vädring så är det något skit i dem. Typ möggel eller så. Köp nya i så fall… Tror inget medel hjälper speciellt bra.
    Bara tillfälligt i så fall.

• jonaish

Medlem
    8 november, 2005 vid 19:31

mmm tyvärr så är man bror med han så man får kasta ut bootsen när man ska sova för att kuna somna…

seriöst nu !!
    kan man sanera skorna typ lr?? för det luktar som någon har spytt i dom frown.gif troligen är det något möggel liknande i dom.
    kan man tvätta innerskon i maskin lr för hand?

• lolve

Medlem
    8 november, 2005 vid 20:13

Svar till:

mmm tyvärr så är man bror med han så man får kasta ut bootsen när man ska sova för att kuna somna…

seriöst nu !!
    kan man sanera skorna typ lr?? för det luktar som någon har spytt i dom frown.gif troligen är det något möggel liknande i dom.
    kan man tvätta innerskon i maskin lr för hand?

[/ QUOTE ]

håll KÄFTEN!!!

var inne på http://www.freeride.se
    där fanns svar laugh.gif

• jonaish

Medlem
    8 november, 2005 vid 20:34

åt spyor i bootsen

han är så jävla SNÅL!! ett par nya skor på T.ex intersport går på runt 800P å det är för mycket hohohoo

köp inte så mycket godis så har du råd!

• herodude

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:03

av med handskarna å på varandra med nävarna istället för att battla på steffo…

• lolve

Medlem
    9 november, 2005 vid 12:33

nej det pallar jag inte,, de ända jag vill är att få hjälp av ER inte av jonaish för då skulle jag fråga han HEMMa! cool.gif!

• nordgren

Medlem
    9 november, 2005 vid 19:32

Jag hörde idag att man kunde pudra skorna med bikarbonat som drar åt sig lukten. Kanske värt att prova?

• jonaish

Medlem
    9 november, 2005 vid 20:39

mmm varmt vatten , ättika + något och sen diskmedel

så blev dom nästan nya wink.gif wink.gif

och att han skulle kuna slå mig hihihiihiii……det kan du dröma om hohohoo…..

• anonym-anvandare

Medlem
    10 november, 2005 vid 08:17

Hur gammal är du Jonaish?

• styret

Medlem
    10 november, 2005 vid 08:41

+ något… ?

• enlight

Medlem
    10 november, 2005 vid 12:27

Stoppa in dem i en plastpåse och in i frysen med dem!

• surfjohan

Medlem
    10 november, 2005 vid 13:26

Jag har också ett problem som kanske kan lösas av någon här på konfen. När jag bakar bullar så blir dom helt degiga och smakar fan. Finns det någon som har något bra recept? Sedan så är det en grej till, efter en hård dags surf när man sätter sig ner och ska lösa korsord så hade man behövt en bra synonymbok, finns det någon som kan ge tips på en bra sådan?

• alex_

Medlem
    10 november, 2005 vid 15:27

bullproblemet löser du såhär enkelt. häll i massa mer socker när du bakar och låt dom stå inne lite längre grin.gif

• jonaish

Medlem
    10 november, 2005 vid 16:15

mmm lr så har du för mycket mjöl i smeten va vet ja fråga din morsa shocked.gif shocked.gif

nu när jag läser era problem kom jag på att jag också har ett grin.gif ……. är det någon som vet??

1. någon som har lr vet någon om JP Vs Goya ??
    vilken är bra och värd att köpa?? och vad ska det va wave, freestyle m.m. ?? lr är det någon annan bräda som är bättre och så ??

2. jag har nu Mistral Fotstropp och dom suger vad jag tycker för man får inte in foten så mycket så finns det några bra Fotstropp att köpa som är lika stora som T.ex JP´s lr störa ??

jag blev 16 i år,,, och hur gammal är du Mr Anonym ?!?!?

• ola_p

Medlem
    10 november, 2005 vid 16:34

Dakine core contour är dom överlägset bästa stropparna som finns.

Jag har inte seglat nån av årets jp brädor, men personligen tycker jag ju bättre om min goya än de jp bräder jag kört. Förmodligen vanesak och smakfråga. Och man får en trevlig boardbag på köpet med goyabrädorna.
    Jag är sponsrad av surfbutiken som säljer goya, men Goya är helt klart grymt sköna brädor.

Nu överlämnar jag ordet till alla JP fantaster. grin.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic okey, ett jävla problem!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.