Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › okey, ett jävla problem!!
-
var kan man köpa dom stropparna är det surfbutiken lr ???
är det någon som har testat Dakine core contour och kan jämföra dom med någon annans ??
Ola_p är dom stora som JP lr störe ?? lr hur är dom ??
-
+ att va kostar 3 st Dakine core contour ??
är det samma som Da Kine Control Contour lr ??
-
+ att va kostar 3 st Dakine core contour ??
är det samma som Da Kine Control Contour lr ??
Da Kine Control Contour
Set om två stroppar. De bästa kitestropparna.
går dom att ha på surf bräda om det är till kite ?? -
Nästan helt säkert kan du justera dina stroppar i storlek.
Fråga din brorsa eller någon på stranden hur man gör om du inte lyckas komma på det själv. -
jo jag vet men dom går sönder lätt å så är dom ändå små ska försöka mer men har dom nästan helt ute …
-
min bror har rolig humor = allt jag säger som han tycker är roligt går han å säger till andra
-
Core Contour är stora så det räcker och blir över för de flesta, jag får in foten hela vägen..
Surfbutiken har sålt core contour, men just nu verkar det vara den justerbara varianten som gäller i svenska butiker, synd eftersom dom fasta är så mycket bättre.
Får hoppas att det ändrar sig, annars får man åka till maui å köpa dom.. -
Svar till:
jag får in foten hela vägen..
[/ QUOTE ]
och ola är ju vida känd för att vara stor som ett hus. ända hit till sydöstkustens mest inavlade (borträknat oskarshamn, men dom är öööverlägsna) lilla fiskeläger har hans rykte spritt sej.
-
Hell yeah!
Fast faktum är, att jag verkar behöva förhållandevis stor stropp för att få in samma mängd for som genomsnitsspersonen…
-
vet ifan om jag går med på det där, fattar du vilket jävla fenomen det är du snackar om! helt galet, tror det först när jag ser det på insider.
-
nääää ……
inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
pöjkar å töseriaf från min sida
mitt nyårslöfte -
Svar till:
nääää ……
inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
pöjkar å töseriaf från min sida
mitt nyårslöfte[/ QUOTE ]
halleluja, praise the lord
Logga in för att svara.