Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ola H är omslagspojke på Starboard!
-
Ola H är omslagspojke på Starboard!
Publicerad av s på 29 september, 2004 vid 13:18lajvarn svarade 20 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Absolut! och jag kanske borde jobba lite istf lusläsa allt på konfen
/adde
-
Svar till:
Absolut! och jag kanske borde jobba lite istf lusläsa allt på konfen
/adde
[/ QUOTE ]
Och ge mig dåligt samvete
….., det enda som tröstar mitt konfberoende är att du är värre Adde
Gott Ola
PS. så som du ligger i för Starboard borde du vara ”Svedalarepresentant” på deras hemsida. DS
(eller sa jag för mycket nu…….)
//Glenn
-
hehe. tufft.. men är inte det samma bild som ola la upp från segling i Åsa där undertexten sa att det var nån ”jonas”?
rätta mig om jag har fel. -
Du tillbringar inte tillräckligt med tid på Steffo! (se längre ned i tråden).
Jonas gör cutbacken/airealen med bakhanden långt fram medans Ola har bakhanden långt bak (men på väg fram??)
/adde
-
Precis. Jonas manöver är snyggare, tycker jag, men det är jag som är på bilden på Starboardsidan (och Jonas som tog den bilden).
-
Hur hamnade ni där?
Skickade ni in bilder till deras forum eller så? -
aha så det var så det för, sorry att jag såg fel. ska inte göra om det misstaget… på ett tag. hej
-
Jag har en liten deal med Starboard och de har frågat om jag har några bra bilder, så nu när dessa bilder så OK ut skickade jag in dem till Tor, som är han som är ansvarig för deras webbsidor. Det som är mest skoj är att bilder från ett höstruskigt Sverige kan platsa bland de vanligtvis dominerande Hawaiibilderna.
-
Ja just ja…vad tänkte jag…
Ja det var riktigt snygga bilder! Men hur vart bilden på dig så…. färgfull. Blått fint vatten medan de andra bilderna var med Sverige, grönt vatten och hela kittet. (Förvisso fortfarande grymt snygga)
-
sånt där går att ändra med vilket bildredigeringsprogram som hellst.. eller det kanske råkade va blått vatten just där va vet jag?
-
Jo jag blev själv förvånad över hur de fått till bilden. Jag kollade lite till på den i fotoshop, och de har inte bara ändrat färgerna, utan de har plockat vissa delar av bilden med något trixigt verktyg och sedan gjort dessa delar mer blå. Kolla noga på den delen av vattnet som skymtar genom seglet så ser ni att det fortfarande är mer grönaktigt. Jag provade själv med ”trollstaven” men det funkade inte så bra, kanske går det med lite bättre handlag eller bättre inställningar. Starboards web är för övrigt övelag ganska blå, så det var väl också en av anledningarna att de ändrade bilden.
-
man hallå. dom ahr ju jobbat med lagermasker och färgbalans/kurvor/kontrast/nivå hajjar ni la.
riktigt bra jobb. både från seglaren, fotografen och bildredigeraren.
Logga in för att svara.